Gå til innhold

Tråden for oss som digger Icheckmovies


Olum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Førstnevnte har jeg hatt lenge på BD, men jeg klarer rett og slett ikke å sette meg ned med den. Kan fort bli som Ben-Hur - en lidelse å komme seg gjennom.

Den er ikke det, den er vakker og burde ikke være et problem å se.

 

Nå synes jeg ikke Ben-Hur var noen lidelse å komme seg gjennom heller, da.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg regner med at dere ikke har en IMDb Vote History dere som snakker om å rote gjennom alle sidene med nyinnlagte filmer. For det var veldig greit og bare trykke på knappen for å importere den listen.

Men jeg blir nok nødt til å trykke på den knappen igjen imorgen, da jeg ennå mangler en hundre titler fra Vote Historyen min, som enda ikke har blitt lagt inn.

Lenke til kommentar

Der ser det ut som de siste jeg manglet var lagt til, etter siste importering fikk jeg 132 filmer til, så da endte jeg vel totalt på 828 nye, om enn illegitime, checks. Jeg har ikke gått igjennom alle ennå, men jeg mener at jeg har vært ganske selektiv på hva jeg har stemt på på IMDb, så jeg tror ikke det er mange jeg kommer til å bli nødt til og fjerne.

Om jeg er helt fan av veien iCheckMovies er på vei til og ta, er jeg ikke helt sikker på, men jeg kommer nok etterhvert til å benytte meg av siden ti å få stablet sammen en toppliste over favorittene mine, så sånn sett er det jo greit at man nå kan checke enhver film.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...