Gå til innhold

Spotify mobile lagt ut =)


Azzbicker

Anbefalte innlegg

Da er spotify endelig ute på appstore!

 

Må si det fungerer utmerkt! Sanger starter med en gang, også med 3G. Synker også alle spillelister fra din konto. Går kjapt å gjøre sangene tilgjengelig offline. Anbefales!

 

Håper mange går premium nå så de kan begynne å få flere rettigheter!

 

EDIT: Også ute på android market

Endret av Azzbicker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det sånn at du feks kan streame sangene på trådløst nettverk og så høre på de i offline mode etterpå uten å være på nett?

Ja.

fett. da må jeg nesten kjøpe premium da =D. vet du om du må streame sangene flere ganger eller holder det med en gang?

 

Det er faktisk så greit som at du lager deg ei spilleliste, så sier du at du skal ha den tilgjengelig offline, så laster den ned alle låtene i spillelista med en gang. :) Så kan du "force offline mode" for å være sikker på at du ikke laster ned noe over nett.

 

Det eneste som er dritt med Spotify på Android (HTC Hero) er at musikken ikke mutes når du ringer noen. Så musikken spiller samtidig med at det prates i andre enden. Heldigvis mutes musikken når du får en innkommende samtale, så det er ikke noe stort problem.

Lenke til kommentar
trodde det skulle bli mulig å bruke free versjonen på android etterhvert.. stemmer ikke dette?

Det kommer aldri til å skje - Spotify trenger sårt å øke antall betalende abonnenter.

 

Det ville ikke forundre meg at gratisversjonen av Spotify derimot forsvinner over tid siden de tjener altfor lite på den i forhold til hvor mye den brukes.

Endret av Transponder79
Lenke til kommentar
vil bar meddele at spotify funker sinnsykt bra!! helt enkelt og greit vert 99 kr i måneden!!

 

det eneste som mangler er en slags fjernstyring, hvor du kan styre spotify på pc via mob, hadda vert greit med tanke på at pc ofte er koblet til et anlegg i stua.

Vi får satse på at det kommer en bluetoothløsning for dette etterhvert (kanskje det allerede finnes tredjepartsapplikasjoner som emulerer tastetrykk som funker pr idag slik at man ihvertfall kan skippe låter og pause/starte?). Jeg har brukt telefonen min til å styre winamp (på PC'en) i årevis når jeg sitter i sofaen, det er veldig behagelig. :)

Endret av Transponder79
Lenke til kommentar
Sendte akkurat en mail til Spotify og foreslo fjernkontrollfunksjonen (rett før jeg kom hit). Vi får håpe de har fornuft nok til å sette igang og kode med en gang:p Grensesnittet i mobil-appen er jo allerede perfekt for fjernkontroll..

 

se det! flittig lien maur;) håper også de setter igang så fort som mulig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...