Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

utro partner, lykkelig forhold mulig?


Gjest ødelagt

Anbefalte innlegg

Gjest ødelagt

Jeg opplevde noe jeg så på som helt fjernt for ett par dager siden. Min kjæreste var utro etter 5fantastiske måneder. Kort og greit, jeg må bare prøve og tilgi henne. Selv om jeg hater henne så vil jeg tilgi henne. Kjærlighet er ikke lett, men når man deler noe helt spesielt så er det vannskelig og gi slipp. Vet att hun angrer fælt, og lider like mye som meg. Er det noen her som har eksempler på personer som forsatt er i ett forhold med en tidligere utro partner og har det bra, kanskje bedre enn før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg opplevde noe jeg så på som helt fjernt for ett par dager siden. Min kjæreste var utro etter 5fantastiske måneder. Kort og greit, jeg må bare prøve og tilgi henne. Selv om jeg hater henne så vil jeg tilgi henne. Kjærlighet er ikke lett, men når man deler noe helt spesielt så er det vannskelig og gi slipp. Vet att hun angrer fælt, og lider like mye som meg. Er det noen her som har eksempler på personer som forsatt er i ett forhold med en tidligere utro partner og har det bra, kanskje bedre enn før?

 

Og btw, kom på at jeg har et eksempel på der noe lignende skjedde, var sammen ei som var utro...Hun angret, men var utro 2 ganger til, så her er det bare å gi faen!

Lenke til kommentar

Tja, han kan jo prøve å få noe ut av det.

Har hun ei fin vennine så kan han jo be om en trekant for å fortsette forholdet og for at det skal bli rettferdig. Så hvis hun er utro mange ganger så får han nesten håpe på at hun har en fin og villig vennegjeng :p

 

Men var hun edru og dette skjedde bare sånn uten videre er det nok som mange andre sier bare å gi faen. Er du virkelig den store kjærligheten i livet hennes så hadde hun ikke gjort den tabben og vil nok kjempe med klør og nebb til hun har det tilbake selv om det tar et år.

Lenke til kommentar

Dropp det.

Du burde komme deg ut av forholdet nå! Jo lenger du sitter med henne, jo lenger kommer du deg inn i forholdet. Hun er utro igjen og du er såpass knytet til henne at du rett og slett ikke klarer å forlate henne. Tilsutt sitter du fast og angrer på at du ikke bare gjorde det slutt den første gangen det skjedde.

 

Hvordan skal du kunne ha tillitt til henne og stole på henne igjen?

Skal du sitte hjemme hver gang hun er ute med venninder og bekymre deg for hva hun finner på? Eller kanskje begynne å spionere på henne? Nei ærlig talt.

 

Heldigvis er jeg så heldig som har en kjæreste som aldri ville vært utro mot meg, og jeg kunne aldri vært utro heller. Du aner ikke hvor mye den tryggheten gir og hvor deilig det er å kunne stole 100% på kjæresten sin :)

Lenke til kommentar
Dropp det.

Du burde komme deg ut av forholdet nå! Jo lenger du sitter med henne, jo lenger kommer du deg inn i forholdet. Hun er utro igjen og du er såpass knytet til henne at du rett og slett ikke klarer å forlate henne. Tilsutt sitter du fast og angrer på at du ikke bare gjorde det slutt den første gangen det skjedde.

 

Hvordan skal du kunne ha tillitt til henne og stole på henne igjen?

Skal du sitte hjemme hver gang hun er ute med venninder og bekymre deg for hva hun finner på? Eller kanskje begynne å spionere på henne? Nei ærlig talt.

 

Heldigvis er jeg så heldig som har en kjæreste som aldri ville vært utro mot meg, og jeg kunne aldri vært utro heller. Du aner ikke hvor mye den tryggheten gir og hvor deilig det er å kunne stole 100% på kjæresten sin :)

Knis.

Sorry, men skriv hvertfall 99%

Lenke til kommentar

Aller først.. Hvordan fikk du vite det?

Var det kjæresten din som fortalte det til deg, eller fant du det ut av andre kilder?

 

Jeg har selv vært igjennom å oppleve utroskap. Og jeg tilga henne, noe jeg aldri skulle gjort etter som det eneste hun lærte av det var at hun skulle holde utroskapet sitt mer skjult.

 

Men jeg har sett andre forhold som har vært igjennom utroskap og kommet sterkere ut av den andre siden. (etter mange års HARDT arbeide med forholdet)

 

Forskjellen på disse to tilfellene var at i mitt eget tilfelle fant jeg ut av utroskapet på egen hånd. Altså hadde eksen ikke noe anger og holdt det skjult for meg.

I det andre tilfellet var det damen selv som hadde kommet til min kamerat dagen etter og fortalt hva som hadde skjedd pga angeren sin. Samtidig som hun var villig til å gjennomgå MYE hard motgang rettet direkte mot henne i de kommende månedene og årene for å redde forholdet.

 

Tar du henne tilbake må det være fordi hun selv sa det til deg pga angeren. Og at hun er villig til å gjennomgå mye de kommende månedene for å redde forholdet.

For JA du har kjemperett til å være forbanna, og ha dine utbrudd, og skjelle henne ut. Det er du som har blitt bedratt, så du har din fulle rett til å reagere på det.

 

Ikke lett dette her, men du får ha lykke til i hvert fall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...