Skrujernet Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Der er den stekt ferdig! NAAAAAAAM! Med majones
Skrujernet Skrevet 2. september 2009 Forfatter Skrevet 2. september 2009 MAjones er godt, spesielt på grandis
Chris_lox Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Denne er jeg bare nødt til å følge med på. Den dagen noen kan gi meg EN god grunn til å ha majones på pizza, ja, da skal jeg prøve. Hvordan ble pizzaen, tørr og god eller ble det litt "bigone"-vann i midten?
€�ƒ„… Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 (endret) . Endret 2. september 2009 av €�ƒ„…
Fløffy Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 majones ja eit glas kald melk er godt med grandis peperoni/kjøtdeig og løk, annbefales
Latias Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Der er den stekt ferdig! NAAAAAAAM! Med majones Gratulerer. Jeg er stolt av deg!
MrLee Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Kontinental majones kan jeg se for meg at er godt, men mills? urk, nei takk
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Majones på pizza ja.. Kan ikke "se for" meg smaken
Skrujernet Skrevet 3. september 2009 Forfatter Skrevet 3. september 2009 det er godt. Den blir litt rundere i smaken. Og ja det kom bigone vann i midten Majones er verdt å prøve! Det enste argumentet for majo på pizza er at det er godt
Zeph Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Eg er ikkje noko fan av majones, men både utsjånad, konsistens og smak er jo ikkje alt for ulik diverse dressinger som er vanleg å putte på ein pizza.
Smågal Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Majones på pizza er dritgodt, og hamburgerdressing på grandis er enda bedre igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå