Gå til innhold

Utfordring: Fap free September


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har vi flere fap free dager bak oss enn vi har foran oss, det er greit å tenke på.

 

En ting jeg dog ikke har skjønt med utfordringen, er at folk vil ha frem at sex er lov. "Vil ikke cockblocke noen"

Jeg har styrt unna all form for sex denne måneden. En utløsning er en utløsning, enten du fapper eller har sex. Ville følt at jeg tapte hvis jeg hadde sex.

 

Det er jo tross alt viljestyrken man skal teste?

Jeg kjører 100% abstinens.

Lenke til kommentar
En ting jeg dog ikke har skjønt med utfordringen, er at folk vil ha frem at sex er lov. "Vil ikke cockblocke noen"

Jeg har styrt unna all form for sex denne måneden. En utløsning er en utløsning, enten du fapper eller har sex. Ville følt at jeg tapte hvis jeg hadde sex.

Om sex er lov så er jo poenget med denne tråden helt borte. Det burde være innlysende.

Lenke til kommentar
Det vil jo også være forskjeller mellom deltakerne. En som får seg sex med dama jevnlig vil jo vinne så lett som bare det, i motsetning til en som er single. Gidder jeg å konkurrere mot en som har dame? Don't think so.

 

Ja, men uansett, tror reglene i denne tråden også er slik at man kan ha sex. Liker man ikke reglene så er man ikke med.

Lenke til kommentar
Tror det må flere regler til? Gjelder det kun hvis du gjør det selv? Hvis jeg kan ha sex som normalt ellers, skal jeg lett klare meg i månedsvis uten "fapping".

 

 

Fapfree, evt. sexfree måned. enklere blir det ikke. :)

 

Dette ble besvart på trådens første side. En "fap-free" måned med vanlig sex er totalt meningsløst, da en som har et fast og skikkelig forhold ikke tar seg en "fap" men heller bruker dama støtt og stadig. Dette er en test på hvor god kontroll du egentlig har over deg selv.

 

Folk på 4chan har uansett ikke dame. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...