Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Tror jeg trenger en ny harddisk ekstern harddisk :p

Er det noen som er litt god i DC++ som kan gi meg veiledning på PM?

Endret av Bruker-127711
Skrevet (endret)

hvordan får man den stream greia til å funke jeg laster ned den 2 mbit greia og åpner den i vlc media player, men det kommer ikke noe bilde:( hvordan får jeg fiksa det?

EDIT: fikk fiksa det

EDIT 2: skal ikke være noe lyd antar jeg?

Endret av residenevil
Skrevet

Herreguuud PA - anlegget til HW rekka høres HELT forferdelig ut.. bare masse bass og det lille diskanten det yter er pakka inn i mer bass, får vondt i hode vær gang dere setter på noe. HAHAH.. + prøv noe klassisk.. skal se den klarer og yte bass på det og!

Skrevet

Herreguuud PA - anlegget til HW rekka høres HELT forferdelig ut.. bare masse bass og det lille diskanten det yter er pakka inn i mer bass, får vondt i hode vær gang dere setter på noe. HAHAH.. + prøv noe klassisk.. skal se den klarer og yte bass på det og!

Det er ikke HW-rekka sitt som bråker nå da...

Aww. Jeg og!

Jeg også! *prøve å være med i gjengen*

:ermm:

Gjest Slettet+312
Skrevet

huff så mye onepices på tg i år...skummelt :ph34r:

Alt for mange, at folk får seg til å gå i de ute blandt mennesker O_o

Har sett folk i russebukser også, som er litt wierd, vi har liksom ikke dåp før den 16 vi...

Skrevet

Hei, hei, hei. Kosedresser skader da ingen. Rett heller irritasjonen mot noe som betyr noe. Som for eksempel dårlige anlegg på max volum.

tja nei. anlegg kan man gjøre noe med..gå bort å snakk til de. onepicene er desverre for utbredt:P

Skrevet

tja nei. anlegg kan man gjøre noe med..gå bort å snakk til de. onepicene er desverre for utbredt:P

Det samme gjelder kosedresser. Du kan jo bare gå bort til dem og si: "Hei, klærne dine plager meg skikkelig. Skift."

Det er fair sak, det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...