Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Ofc, betydd mye siden jeg ikke får hvert der... pga ,min pc som gikk svart for 4 gang :D

 

Men åssen skal dere rope det ? hihi :p

 

hopper på scena å sier "skal hilse fra en som heter Pantertante og si... ARNE!!!" neida. godt spørsmål, veit ikke før du ahr gjort det XD

 

EDIT:

etter planen sakl jeg være på TG om 7 timer.. men får ikke sove :thumbdown:

Endret av Foxboron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lagger streamen hos dere?

 

Ja :(

 

du kan sette det på et merka område eller hvis du blir kjørt så få dem til og stå på langtidsparkeringa til du har sjekka inn :)

 

Men hvordan får jeg med tinga inn etter jeg så har sjekket inn? Er det en egen inngang for folk som har sjekket inn?

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Lagger streamen hos dere?

 

Ja :(

 

du kan sette det på et merka område eller hvis du blir kjørt så få dem til og stå på langtidsparkeringa til du har sjekka inn :)

 

Men hvordan får jeg med tinga inn etter jeg så har sjekket inn? Er det en egen inngang for folk som har sjekket inn?

 

map_small.png

slik ser kø systemet ut i år.

 

EDIT: etter videre observasjoner viser det seg at vi ser på de 12 rørste rekende på ventre siden på det bilde...

Endret av Foxboron
Lenke til kommentar

Er klar over det, men må jeg da stå i kø med hylla, eller kan jeg ta den med inn uten å stå i kø med hylla om jeg sjekker inn først?

 

litt usikker med deg, men hviss du ser der, så er det ett punkt hvor køa møter hverandre, er nå da temmelig sikker på at det er rundt det steder hvor du setter fra deg tinga <.<

 

EDIT: ok ikke møter hverandre, men havner på omtrent samma sted XD

Endret av Foxboron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...