Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke printe biletter:

You have no tickets to print.

1. Note: 3 of your tickets are in use by someone who has a PTN card, so they have been omitted from the pdf, you only need a paper ticket if you do not have a PTN card, as the PTN card is every ticket that the cardholder is a user of.

Skrevet

Hvis du vil ha utskrift i tillegg, så tar du bare å fjerner PTN-kortet fra kontoen din, henter PDF-en og så legger du til kortet igjen.

Skrevet

Vikingskipet er kaldt, jeg og crewet mitt har evakuert og sitter nå og planlegger fete ting til dere i en varm stue. ;)

oooh... Insideinfo til oss? (A) :p

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Hvilket crew er du i?

Event er det vel?

Han har ihvertfall med scenen og opplegget rundt det å gjøre.

Skrevet (endret)

Vikingskipet er kaldt, jeg og crewet mitt har evakuert og sitter nå og planlegger fete ting til dere i en varm stue. ;)

oooh... Insideinfo til oss? (A) :p

Do tell, do tell, do tell!!! :innocent:

Endret av Breidablik
Skrevet

Da er bilen min pakket og klar til avreise i morgen :)

jada, jeg drar i morgen, ca 80% av veien før jeg drar av gårde igjen på onsdag kveld eller noe.

Skrevet

jada, jeg drar i morgen, ca 80% av veien før jeg drar av gårde igjen på onsdag kveld eller noe.

Hvor langt unna bor du da? O_O

Skrevet

Hvor langt unna bor du da? O_O

ca rundt oslo :p

Skrevet (endret)

Elsker hylla den lille "gjengen min" har i år. Høyeste punkt er på ~4m over betongen, og med gjennomført tema :D

Endret av clvñ
Skrevet

Elsker hylla den lille "gjengen min" har i år. Høyeste punkt er på ~4m over betongen, og med gjennomført tema :D

Nice. Hvilken rad sitter du på? Kanskje jeg retter kompasset mot hylla for å ta en titt.

Skrevet

Nice. Hvilken rad sitter du på? Kanskje jeg retter kompasset mot hylla for å ta en titt.

2. that

Skrevet

Du har å varme det opp til i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...