Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og det var -mange- av de i fjor, noe som da fint kan medføre noen timer ekstra venting, ikke så kjekt vil jeg tro.

Det var vel andre ting som hendte, som f.eks at maskinene man skulle sjekke inn med var uten internet og oppdatert info. Medfører det riktighet?

Skrevet
Det var vel andre ting som hendte, som f.eks at maskinene man skulle sjekke inn med var uten internet og oppdatert info. Medfører det riktighet?

Det er helt korrekt - endringer gjort etter et visst tidspunkt, ble ikke med på innsjekkingsmaskinene.

Skrevet (endret)

Da fikk jeg med meg tråden å :D

Det er uvist om jeg kommer på TG10, mulig jeg skal spare pengene til VG2 året jeg skal ta i USA.

Endret av Rudde93
Skrevet (endret)

Er det uvanlig å ha med en spillkonsoll som f.eks. PS3 i tillegg til PC'n på TG?

EDIT: For å spille på PC-skjermen ;)

Endret av 2B'1
Skrevet
Er det uvanlig å ha med en spillkonsoll som f.eks. PS3 i tillegg til PC'n på TG?

Nei, det er flere som stepper opp med det.

Skrevet

ikke tenk på hva som er vanlig, tenk heller på hva du vil :)

for noen år siden hadde jeg med C64 og en CRT-tv til å spille på...

Skrevet (endret)

Oki :p

EDIT: Hvis du leser hva jeg skrev en gang til får du kanskje med deg at jeg spurte om det var uvanlig :tease:

Endret av 2B'1
Skrevet

Oki :p

EDIT: Hvis du leser hva jeg skrev en gang til får du kanskje med deg at jeg spurte om det var uvanlig :tease:

TG09 var mitt første TG og eg såg fleire som hadde med seg TV og konsoll :!:

Men vanlig er det nok ikkje :p

Skrevet
TG09 var mitt første TG og eg såg fleire som hadde med seg TV og konsoll :!:

Men vanlig er det nok ikkje :p

Så det på nesten vær enste rekke jeg.

Skrevet

Jeg hadde med Xboxen i fjor og var langt fra aleine om det, så jeg vil ikke kalle det uvanlig i det hele tatt.

Jeg gleder meg forøvrig over tanken på at jeg sannsynligvis får med meg minst to-tre venninner i år. :D

Skrevet
Jeg hadde med Xboxen i fjor og var langt fra aleine om det, så jeg vil ikke kalle det uvanlig i det hele tatt.

Jeg gleder meg forøvrig over tanken på at jeg sannsynligvis får med meg minst to-tre venninner i år. :D

Enda flere jenter på hw-rekka da? For du dropper vel ikke oss av den grunn? :-|

Skrevet

Hjelp, dette går ikke. Gutte-jente-ratioen blir feil.

Btw, jeg og en kompis jobber nå med en stor LED-skjerm som skal være med opp på tg. Kommer en worklog etter hvert. Vi får 32*16 leds på en 120cm*60cm-plate :wee:

Skrevet
Faen, sitter allerede og ser frem til dette. Da har ikke jeg noe annet valg enn å reservere påskeuka.

Ikke noe stort "tap", akkurat. :D

Selvfølgelig o_O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...