Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder du å lage en liste fra 1 til 49 da? Separer den med komma :---)

 

@tøsa: Derfor jeg kun lagde en lenke på den vanlige versjonen, så får folk velge. Jeg driter langt i pokemons selv, men har funnet ut at jeg vil gjøre det til min livsoppgave å tilfredsstille brukere av denne tråden.

Endret av clvñ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
har funnet ut at jeg vil gjøre det til min livsoppgave å tilfredsstille brukere av denne tråden.

 

Isåfall, jeg forlanger nakenbilde av deg i utforende posisjoner med serveren din, og det skal være forskjellig bilde hver eneste dag.

 

Så, hvor langt tør du gå for å tilfredsstille brukerne av denne tråden?

 

:wee:

Lenke til kommentar
har funnet ut at jeg vil gjøre det til min livsoppgave å tilfredsstille brukere av denne tråden.

 

Isåfall, jeg forlanger nakenbilde av deg i utforende posisjoner med serveren din, og det skal være forskjellig bilde hver eneste dag.

 

Så, hvor langt tør du gå for å tilfredsstille brukerne av denne tråden?

 

:wee:

Skulle gjort det, om jeg ikke hadde lånt bort kameraet mitt i går. I shit you not, ble faktisk lånt bort :p

 

edit: Hmm, kanskje vi skulle kommet "back on track" med tg-snakket?

Endret av clvñ
Lenke til kommentar

Jeg fikk akkurat en melding for øret, fra Core:Core crew. Det vanker gratisbillett (til TG) til vinneren! Så følg med litt.

 

Det som trengs er en reklamefilm / filmsnutt, laget med materialet som ligger på FTPen til The Gathering. Litt skills i videoredigering osv kreves, men det vanker som sagt gratisbillett og eventuell overraskelse under TG. Samt at du får klistret navnet ditt utover hele TG-miljøet. Ta kontakt; ASAP ZULU.

 

De som måtte være interessert må ta kontakt med sponsoransvarlig (Core:Core) på:

Mail: [email protected]

Skype: msglol

 

EDIT: Lykke til ;)

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Det betyr vel at ein helst skal levere påmelding innan fredag, men at det ikkje er VELDIG viktig, og at søndag er aller siste frist.

Fredag er siste frist, og viktig. Søndag er aller aller siste frist for de som har full timeplan i uken.

Man kan da ikke gjøre forskjell på folk. Sett én grense.

Endret av -Stalin-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...