Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312
høres ut som de fleste jenter blir dratt med av kjæresten. er dte virkelig bare jeg som tvang typen min med meg i år:P??

nope!

 

Hylleplanlegging er i gang^^, gleeder meg til TG! Må bare lære meg å kjøre med henger nå så blir det bra^^

Lenke til kommentar
høres ut som de fleste jenter blir dratt med av kjæresten. er dte virkelig bare jeg som tvang typen min med meg i år:P??

nope!

 

Hylleplanlegging er i gang^^, gleeder meg til TG! Må bare lære meg å kjøre med henger nå så blir det bra^^

 

Skal du ut på veien?

Med henger?

 

:ermm:

 

Begynner å lure på om jeg kanskje bør holde meg hjemme jeg.

Lenke til kommentar
Rart jeg aldri blir invitert på møter. Har jo sagt hele veien at jeg skal være med.

 

Bah, ja. Det er teiteste ever. Men vi rigger på torsdag, da. Har hallen fra klokka 23, tror jeg det var. Så vet du i hvert fall det. :p

Nice! I'll be there! Tatt meg fri fra jobb frem til 12:00 i morgen også, så da kan jeg være med utover. Dette blir kos, kos, kos!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312
Skal du ut på veien?

Med henger?

 

:ermm:

 

Begynner å lure på om jeg kanskje bør holde meg hjemme jeg.

 

Har ikke drept noen enda :fun:

Men du bør kanskje ikke ta sjansen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Skal også fikse hylle, pappa satte nemlig min på hverandaen når vi kom hjem, og den blåste ned og knakk! Så må noe utbytting av plater til... Så snart man er ferdig med revy og opptaksprøve så er det å begynne å bygge^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...