Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare lura på ein ting; kva er eigentleg eit PTN kort? Har googla, men finn ikkje ut av det, veit bare at det ser ut som eit bankkort. Kva er det og kva brukast det til?

 

Ettersom jeg har forstått det, er det bare et kort som gjør det enklere for deg, når det gjelder billetten. Kortet er ikke nødvendig, men kan være greit å ha, sier noen brukere.

Lenke til kommentar
Bare lura på ein ting; kva er eigentleg eit PTN kort? Har googla, men finn ikkje ut av det, veit bare at det ser ut som eit bankkort. Kva er det og kva brukast det til?

 

 

står vel ca 50 ganger i tråden her...

men, det er ett kort man bruker for å komme seg inn, registrere seg i konkuranser og slikt under TG.

alternativet er en papir-lapp.

det kan også brukes på andre arrangementer som er i samarbeid med PartyTicket.

Lenke til kommentar
Om det er første gang på TG er det jo klart man er litt nervøs når det gjelder biletten og slike ting, og som jeg har sagt 50 ganger i TG-trådene så er det ingen som gidder å lete gjennom hundre sider for å finne ut noe. Desuten skader det vel ikke å spørre her? :)

 

 

Hehe, jeg leste faktisk i gjennom hele tråden, bare fordi jeg gleder meg sånn :)

 

Jeg syns bare det er koselig at folk spør om ting jeg kan svare på^^

 

Det eneste som er plagsomt, er hvis svaret står 5 poster før deg liksom xD

Lenke til kommentar
Om det er første gang på TG er det jo klart man er litt nervøs når det gjelder biletten og slike ting, og som jeg har sagt 50 ganger i TG-trådene så er det ingen som gidder å lete gjennom hundre sider for å finne ut noe. Desuten skader det vel ikke å spørre her? :)

 

sa ikke at det var noe galt i å spørre om det...

Lenke til kommentar
Har prøvd å finne et bra bilde eller noe sånnt som viser hvilke plasser som får paller mellom beina, men noen som har en bra link? Den i førsteposten funker ikke lenger :(

 

er det noe fast regel på hvem som får dette da?

uansett, kanskje dette kan hjelpe deg:

 

vikingskipet.jpg

 

eller er det dette du er ute etter?

post-27317-1262529746_thumb.jpg

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Hvor mye vits er det egentlig å lage hylle?

 

Mange som sier de skal det, men føler alle tar så lett på det :p

 

Er det lov å spikre i bordplatene Oo?

Hylle er tøft :) Og nei, ikke lov å spikre/skru i bordplatene.

 

Det var det jeg trodde...

Da skjønner jeg i hvert fall ikke hvordan folk skal få opp en stødig hylle... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...