Gå til innhold

smilesvar


EC

Anbefalte innlegg

Hvordan kan dere bli så irritert fordi folk svarer med en smiley ? Det er ikke spam.

 

Det er en person som har uttrykt sin mening om noe.

 

Hvis dere er på endel andre forum på nettet, så ser dere at det helt vanlig..

 

Synes det er vel pirkete.. men det en typisk geek ting å være pirkete :-D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er helt greit med meninger ,men jeg synes at man burde legge med noen ord også. Jeg synes det er bortkastet med poster som er 1linje eller noe slikt. Derfor prøver jeg og holde alle mine inlegg på minst et par linjer. Det finnes untak ,som feks linker og slike ting ,men hvis du søker etter mine inlegg finner du ut at de er rimelig lange iallefall.

Lenke til kommentar
Jeg vil påstå at smiles i humortrådene, faktisk er bedre en kommentarer! Tenk deg følgende situasjon. Du forteller en morsom vits til en fyr, og i stedet for at han begynnner å le, så begynner han å prate..? Frustrerende ikke sant?

Yes!

 

Ikke noe artig når en fyr poster et langt inlegg.

Lenke til kommentar
Folkens, jeg observerer MANGE svar som:
:)

 

La oss holde det der til et minimum, eh?

er det plutselig dumt å uttrykke sine meninger med en smily i stedet for en avhandling i ord nå da... :roll:

min mening er at en smily uttrykker en mening bedre enn ord. Det er som en sa at det er bedre å få latter tilbake enn snakk uten latter når du forteller en vits. Er det da meningen av vi skal skrive "haha den var morsom" hver gang vi ser et morsomt innlegg? etterhvert vil det jo bli "in" å skrive det og det når man kommer over humor. I så tilfelle er vi tilbake der vi startet...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Det er bedre med :lol: i humor tråden en alle de som svarer, old, velkommen etter, sett før, n00b etc etc. Synes :lol: sier mer enn 1000000 ord. Ikke allid du trenger å kommentere noe mer enn et smiley som sier akkurat hva du mener. Hvis jeg poster i humor tråden så hadde jeg satt størst pris på LOL , :lol: eller :woot:

Mer enn det trenger enn ikke å vite. Da har brukeren sagt hva han synes

 

smily258.gif

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...