Gå til innhold

Nokia N900 - Den store diskusjonstråden


Mr. P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ventet på en god del tlf som feks Nokia N80 og Nokia N95. Såvidt jeg husker så var alle forsinket. Er ikke akkurat noe nytt. Og det gjelder vel ikke bare Nokia.

 

Det er typisk NOKIA. Jeg sa jo at det er ikke mulig. Få se om vi har fått den endelig dato.

 

Det er vel en viss HTC HD2 som også er veldig forsinket hvis jeg ikke tar helt feil? :)

Lenke til kommentar

Mpx kan umulig ha fått inn noen i dag heller nei.

Jeg forrhondsbestillte seint i September, så regner med jeg bør være av de som får på første forsendelsen derifra..

 

Nå er jeg skikkelig lei av å vente!! :mad:

 

Hva er greia? Hvorfor kommer ikke Nokia ut med noen grunn for forsinkelsene, og mpx er ikke akkurat best på informasjon de heller.. :thumbdown:

 

Regner med at de "bekreftede" telefonene som komplett hadde annonsert heller ikke kom inn i dag?

 

Vurderer å kjøpe en annen tlf snart, men er ikke noen andre jeg får lyst på når jeg ser hvor fet N900 er.. :cry:

 

Edit:

 

Har ikke lyst på flere utsettelser, så satser på at det er sånn so du skriver, garduch.. :)

Vil surfe på N900'en nå.. :p Er temmelig lei N95'en. Selv om browseren der er brukbar til mitt bruk. Ser frem til fri datatrafikk på abo og masse surfing og sånt. Ikke minst konstant pålogget mail og Facebook eller noe.

 

Hvor får du fri datatrafikk og til hvilken pris?

Endret av Mitra
Lenke til kommentar
Mpx kan umulig ha fått inn noen i dag heller nei.

Jeg forrhondsbestillte seint i September, så regner med jeg bør være av de som får på første forsendelsen derifra..

 

Nå er jeg skikkelig lei av å vente!! :mad:

 

Hva er greia? Hvorfor kommer ikke Nokia ut med noen grunn for forsinkelsene, og mpx er ikke akkurat best på informasjon de heller.. :thumbdown:

 

Regner med at de "bekreftede" telefonene som komplett hadde annonsert heller ikke kom inn i dag?

 

Vurderer å kjøpe en annen tlf snart, men er ikke noen andre jeg får lyst på når jeg ser hvor fet N900 er.. :cry:

 

Edit:

 

Har ikke lyst på flere utsettelser, så satser på at det er sånn so du skriver, garduch.. :)

Vil surfe på N900'en nå.. :p Er temmelig lei N95'en. Selv om browseren der er brukbar til mitt bruk. Ser frem til fri datatrafikk på abo og masse surfing og sånt. Ikke minst konstant pålogget mail og Facebook eller noe.

 

Hvor får du fri datatrafikk og til hvilken pris?

 

Det må jo være snakk om store SW feil som MÅ rettes opp før den kommer på markedet. Eller kan det være at de holder på med å implementere mms? Men det kunne jo vært gjort med en SW uptdate, så personlig tror jeg vi snakker om en alvorlig feil i SW som de jobber med å rette. Glad jeg ikke jobber i den avdelingen akkurat nå. Tipper de har et rimelig høyt press på seg :)

Lenke til kommentar

Komplett/Norek har fått telefoner i dag 27/11 visstnok.. Men disse sendes visstnok ikke ut til kunder før mandag.. Alle disse telefonene er i midlertidig bestilt/reservert. Slik at hvis man bestiller nå er det ikke håp om å få noen av disse. Man må da vente til neste levering, dvs. ca 10-20 dager.

Lenke til kommentar

Det er nok ikke tid til å rette opp i programvarefeil nå med tanke på at mange andre land har fått telefonen ut i butikkene. Det er nok heller at etterspørselen etter N900 er mye større enn Nokia hadde forventet, og de strever med å få sendt ut nok telefoner.

 

Når det gjelder fri-data tjenester anbefaler jeg Chess sin SurfKing hvor du får fastpris på data, 24/7 for 299,- (eller er det kanskje 249,-).

 

Men jeg synes at dere bør klare å vente litt til. Jeg tipper 2. desember er ca riktig dato for når telefonen kommer. Når man har forhåndsbestilt telefonen så tidlig som overhodet var mulig synes jeg man kan vente en uke til fremfor å kjøpe en annen telefon man ikke har lyst på.

Lenke til kommentar
Hvor får du fri datatrafikk og til hvilken pris?

 

Jeg bestilte Netcom iconnect. Koster ca 350kr/mnd. Sikkert andre som leverer det billigere, men har god erfaring med Netcom fra tidligere. Dessuten kostet telefonen bare 2500 da. Det blir en minimum total på ca 6600 over et år, som er overkommelig for min del.

Endret av vgard
Lenke til kommentar
Hvor får du fri datatrafikk og til hvilken pris?

 

Jeg bestilte Netcom iconnect. Koster ca 350kr/mnd. Sikkert andre som leverer det billigere, men har god erfaring med Netcom fra tidligere. Dessuten kostet telefonen bare 2500 da. Det blir en minimum total på ca 6600 over et år, som er overkommelig for min del.

 

Etter at bindingstiden er over koster iconnect 249,-

Lenke til kommentar
Jeg har ventet på en god del tlf som feks Nokia N80 og Nokia N95. Såvidt jeg husker så var alle forsinket. Er ikke akkurat noe nytt. Og det gjelder vel ikke bare Nokia.

 

Det er typisk NOKIA. Jeg sa jo at det er ikke mulig. Få se om vi har fått den endelig dato.

 

Det er vel en viss HTC HD2 som også er veldig forsinket hvis jeg ikke tar helt feil? :)

 

Du tar ikke helt feil, men ja du tar litt feil.

 

HTC HD = UTSOLGT

N900 = BARE ubekreftet datoer

 

Nå håper jeg virkelig på at disse 2 kommer sammen i markedet og i nok antal slikt at jeg for testet det på en butikk før jeg velger min neste mobil. Liker alt i N900, men den mangler PER DAGS DATO mms mulighet og kanskje også mulighet for videosamtale.

Lenke til kommentar
Hvor får du fri datatrafikk og til hvilken pris?

 

Jeg bestilte Netcom iconnect. Koster ca 350kr/mnd. Sikkert andre som leverer det billigere, men har god erfaring med Netcom fra tidligere. Dessuten kostet telefonen bare 2500 da. Det blir en minimum total på ca 6600 over et år, som er overkommelig for min del.

 

Etter at bindingstiden er over koster iconnect 249,-

 

 

Trenger også en mobil for å ringe ikke bare surfing.

Lenke til kommentar
Ikke noe problem å ringe med iconnect...

 

 

Ikke noe for meg. Ringer mye mer enn jeg surfer. Passer perfekt chess sin 50t for meg. Kunne tenke meg italk large men det blir for dyrt, men om det skal bli ITalk da er det like greit å kjøpe iPhone sammen med det som en ekstra mobil.

Endret av Djmolvi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...