Gå til innhold

Nokia N900 - Den store diskusjonstråden


Mr. P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser at Komplett har oppdatert status på N900. Var "253 stk. 2009-11-03 (Ubekreftet dato)", er nå endret til "253 stk. 2009-11-20 (Ubekreftet dato)"...

 

En liten observasjon på antallet til komplett.Det står nå: Bekreftet dato 208 stk. 2009-11-27

Det vil si at de allerede har fått inn noen og sendt de ut eller? :hmm:

Lenke til kommentar
Er visst slik at når folk legger de i kurven og bestiller, så trekkes de fra totalantallet. :) Håååååper de får mange inn imorgen! Da blir det ny gadget onsdag eller torsdag til neste uke :D :D :D

 

 

dette stemmer... komplett får nok inn. . så det mangen igjen :) ringte de i dag å de sa den kom i morgen... flotte greier.. telebutikken sa den kom på mandag det hadde de bekreftet

Lenke til kommentar
Leste en review for nokså lenge siden at skjermen fikk så lett riper, men leste akkuart GSMarena sin review av N900 og de sier at skjermen er glass.. Glass-skjermene pleier jo være veldig solide.. Noen som vet noe om skjermen og om det får lett riper?

 

 

Hehe, holder på å lese samme review :) regner med at det er overskriften "Display: 3.5 inches of class" du refererer til.. Jeg tror dette bare er en glipp, eller ikke bokstavelig ment...

 

Resistive touch-skjermer pleier vell sjelden å være av glass?

 

edit: la til quote

 

Ikke er det en glipp, og det er bokstavelig ment. N900 har en skjerm i toppklasse. Det er det som menes med "Display: 3.5 inches of class". Class = klasse, glass = glass.

N900 har ikke glass-skjerm.

Lenke til kommentar
Leste en review for nokså lenge siden at skjermen fikk så lett riper, men leste akkuart GSMarena sin review av N900 og de sier at skjermen er glass ... ?

 

Regner med at det er overskriften "Display: 3.5 inches of class" du refererer til.. Jeg tror dette bare er en glipp, eller ikke bokstavelig ment...

 

Ikke er det en glipp, og det er bokstavelig ment. N900 har en skjerm i toppklasse. Det er det som menes med "Display: 3.5 inches of class". Class = klasse, glass = glass.

N900 har ikke glass-skjerm.

 

Haha, lenge leve analfabetisme! :whistle: DEr har øynene mine spilt meg et puss, leste glass flere ganger :p

Lenke til kommentar
Elkjøp hevder fortsatt hardnakket at de vil sende min N900 den 2. desember. Begynner å lure på om det bare er et forsøk på å unngå avbestillinger... Hvis Komplett endrer status til "På lager" i morgen så vurderer jeg sterkt å hoppe av Elkjøp og kjøpe hos Komplett.

Jeg har også nå fått bekreftet at min sendes ut 02.12 fra Elkjøp selv om en annen informerte meg igår at den "er nok forventet på lager 10.12". Det verste er at jeg bestilte 11.11 og etter et par dager sto det i Ordrehistorikk "Status: sendt", og "Forventet på lager 15.11" og det har ikke skjedd noen endringer siden - ganske forvirrende. :hmm:

Lenke til kommentar
Elkjøp hevder fortsatt hardnakket at de vil sende min N900 den 2. desember. Begynner å lure på om det bare er et forsøk på å unngå avbestillinger... Hvis Komplett endrer status til "På lager" i morgen så vurderer jeg sterkt å hoppe av Elkjøp og kjøpe hos Komplett.

Jeg har også nå fått bekreftet at min sendes ut 02.12 fra Elkjøp selv om en annen informerte meg igår at den "er nok forventet på lager 10.12". Det verste er at jeg bestilte 11.11 og etter et par dager sto det i Ordrehistorikk "Status: sendt", og "Forventet på lager 15.11" og det har ikke skjedd noen endringer siden - ganske forvirrende. :hmm:

 

Da sitter vi i samme båt. Jeg bestilte 2. november og har samme status (sendt) og forventet på lager (15.11.09) i ordren. Vi får satse på at 2. desember er korrekt dato.

 

Nokia Store har vel åpnet nå ;)

Endret av jcnorway
Lenke til kommentar
Det er vel bare å ringe Nokia Concept Store (tlf 23 36 21 36) hvis man lurer på om de har fått den inn?

 

Svarer ikke gitt, kanskje de åpner klokken 10?

Ja byporten åpner kl 10.

 

Ringte. Fikk vel beskjed som alle andre har fått, at den skal komme i løpet av dagen. Men virket som den kunne komme ganske seint til leverandøren og da spørs det om de har den i butikken i dag..

Lenke til kommentar
Elkjøp hevder fortsatt hardnakket at de vil sende min N900 den 2. desember. Begynner å lure på om det bare er et forsøk på å unngå avbestillinger... Hvis Komplett endrer status til "På lager" i morgen så vurderer jeg sterkt å hoppe av Elkjøp og kjøpe hos Komplett.

Jeg har også nå fått bekreftet at min sendes ut 02.12 fra Elkjøp selv om en annen informerte meg igår at den "er nok forventet på lager 10.12". Det verste er at jeg bestilte 11.11 og etter et par dager sto det i Ordrehistorikk "Status: sendt", og "Forventet på lager 15.11" og det har ikke skjedd noen endringer siden - ganske forvirrende. :hmm:

 

 

Jeg skjønner ikke hvorfor gjør dere det så vankelig. bare hev kjøpe og gå til andre hvis noen andre får det før elkjøp.

 

Synd at det amngler mms og mulighet for 3G samtale. Hadde kjøpt den men nå blir det en HTC HD" (Leo) for meg.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor gjør dere det så vankelig. bare hev kjøpe og gå til andre hvis noen andre får det før elkjøp.

 

Synd at det amngler mms og mulighet for 3G samtale. Hadde kjøpt den men nå blir det en HTC HD" (Leo) for meg.

 

Pr i dag er det ingen som har bekreftet denne på lager. Komplett har bekreftet dato, men ingen bekreftet status på at den har kommet på lager. Jeg holder min bestilling hos Elkjøp til en eller annen kan bekrefte at de sitter på den på lageret. Da kan jeg evnt avbestille hos Elkjøp. Inntil da sitter jeg på min ordre da de sier den skal sendes ut tirsdag over helgen.

Lenke til kommentar
Det er vel bare å ringe Nokia Concept Store (tlf 23 36 21 36) hvis man lurer på om de har fått den inn?

 

Svarer ikke gitt, kanskje de åpner klokken 10?

Ja byporten åpner kl 10.

 

Jeg tror neppe at de får det inn idag. Kan hende at de kommer med at alt er utsolgt. Bare for å sikkre ser noen kunder til den virkelig ankomst dato.

 

Er 87% sikker på at det ikke kommer idag.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor gjør dere det så vankelig. bare hev kjøpe og gå til andre hvis noen andre får det før elkjøp.

Jeg holder min bestilling hos Elkjøp til en eller annen kan bekrefte at de sitter på den på lageret. Da kan jeg evnt avbestille hos Elkjøp. Inntil da sitter jeg på min ordre da de sier den skal sendes ut tirsdag over helgen.

For meg er det enklere å returnere telefon til Elkjøp dersom det dukker opp problemer; det finnes en butikk bare noen minutter unnå. Uheldigvis er nærmeste Nokia servicesenter er i Oslo :(.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...