Gå til innhold

Nokia N900 - Den store diskusjonstråden


Mr. P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har tips til skjermbelse til n900?

Noen som har erfaring med Invisible shield eller noe annet?

 

Martin Fields http://www.martinfields.com/index1.asp går vel for å være noe av det ypperste innen sjangeren. Jeg har selv benyttet dem og kan si de oppfyller stort sett alt de lover, bortsett fra at de ikke er uslitelige. Min erfaring er å kjøpe noe billig du kan bytte ofte.

Lenke til kommentar
Noen som har tips til skjermbelse til n900?

Noen som har erfaring med Invisible shield eller noe annet?

 

Martin Fields http://www.martinfields.com/index1.asp går vel for å være noe av det ypperste innen sjangeren. Jeg har selv benyttet dem og kan si de oppfyller stort sett alt de lover, bortsett fra at de ikke er uslitelige. Min erfaring er å kjøpe noe billig du kan bytte ofte.

 

Jeg har bedre efaring med InvisibleShield. Dette selges også gjennom den norske nettbutikken ripefritt.no, så du slipper dyr frakt fra utlandet. InvisibleShield for N900

Lenke til kommentar
I følge Elkjøp har de bekreftet utsendelsesdato på min ordre den 2. desember. Vi får nå se hva som skjer... Stoler ikke på dem :roll:

 

Ja og nå kan det hende jeg har blitt feilinformert også. Ifølge Nordialog så er det ubekreftet dato 27.11 hos en leverandør og 15.12 hos en annen. Han tvilte litt på at det var bekreftet dato hos komplett når jeg fortalte han det...Mye mulig den blir flyttet. Ingen god nyhet. Kjenner jeg begynner å bli lei av å vente :)

Lenke til kommentar
I følge Elkjøp har de bekreftet utsendelsesdato på min ordre den 2. desember. Vi får nå se hva som skjer... Stoler ikke på dem :roll:

 

Ja og nå kan det hende jeg har blitt feilinformert også. Ifølge Nordialog så er det ubekreftet dato 27.11 hos en leverandør og 15.12 hos en annen. Han tvilte litt på at det var bekreftet dato hos komplett når jeg fortalte han det...Mye mulig den blir flyttet. Ingen god nyhet. Kjenner jeg begynner å bli lei av å vente :)

 

Hmm... Hvorfor er den så forsinket?

Lenke til kommentar
I følge Elkjøp har de bekreftet utsendelsesdato på min ordre den 2. desember. Vi får nå se hva som skjer... Stoler ikke på dem :roll:

 

Jeg ringte idag(elkjøp), fikk vite at jeg kunne "kanskje" forvente at den ble sendt fra hovedlageret i Sverige den 7.12.09, men at jeg burde ringe om jeg ikke hadde hørt noe før den 08.12.09.....

Begynner å bli lei av å vente:S

Lenke til kommentar
I følge Elkjøp har de bekreftet utsendelsesdato på min ordre den 2. desember. Vi får nå se hva som skjer... Stoler ikke på dem :roll:

 

Ja og nå kan det hende jeg har blitt feilinformert også. Ifølge Nordialog så er det ubekreftet dato 27.11 hos en leverandør og 15.12 hos en annen. Han tvilte litt på at det var bekreftet dato hos komplett når jeg fortalte han det...Mye mulig den blir flyttet. Ingen god nyhet. Kjenner jeg begynner å bli lei av å vente :)

 

Hmm... Hvorfor er den så forsinket?

 

Nei si det...

Lenke til kommentar
I følge Elkjøp har de bekreftet utsendelsesdato på min ordre den 2. desember. Vi får nå se hva som skjer... Stoler ikke på dem :roll:

 

Jeg ringte idag(elkjøp), fikk vite at jeg kunne "kanskje" forvente at den ble sendt fra hovedlageret i Sverige den 7.12.09, men at jeg burde ringe om jeg ikke hadde hørt noe før den 08.12.09.....

Begynner å bli lei av å vente:S

 

Det er jo helt på trynet at man får så ulike svar avhengig av hvem man prate med!

 

På nett står det "Forventet på lager 28.11.09", en kundebehandler svarer at ordren blir sendt onsdag 2. desember (bekreftet), en annen svarer at den først sendes fra hovedlageret i Sverige den 7. desember... Og en tredje sier at de regner med at ha den inne om et par uker. Hva slags logistikksystem sitter kundesenteret på? Sitter de og gjetter alle sammen???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...