Gå til innhold

Nokia N900 - Den store diskusjonstråden


Mr. P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leste en review for nokså lenge siden at skjermen fikk så lett riper, men leste akkuart GSMarena sin review av N900 og de sier at skjermen er glass.. Glass-skjermene pleier jo være veldig solide.. Noen som vet noe om skjermen og om det får lett riper?

 

 

Hehe, holder på å lese samme review :) regner med at det er overskriften "Display: 3.5 inches of class" du refererer til.. Jeg tror dette bare er en glipp, eller ikke bokstavelig ment...

 

Resistive touch-skjermer pleier vell sjelden å være av glass?

 

edit: la til quote

Endret av kau
Lenke til kommentar
Leste en review for nokså lenge siden at skjermen fikk så lett riper, men leste akkuart GSMarena sin review av N900 og de sier at skjermen er glass.. Glass-skjermene pleier jo være veldig solide.. Noen som vet noe om skjermen og om det får lett riper?

 

 

Hehe, holder på å lese samme review :) regner med at det er overskriften "Display: 3.5 inches of class" du refererer til.. Jeg tror dette bare er en glipp, eller ikke bokstavelig ment...

 

Resistive touch-skjermer pleier vell sjelden å være av glass?

 

edit: la til quote

 

ja det var den overskriften jeg stusset litt på.. Jeg er litt dårlig til og passe på skjermene på mine mobiler.. og blir skjermen stygg så blir det alltid til at mobil blir solgt og jeg kjøper meg en ny mobil.. Så en litt solid skjerm er viktig for meg.. GSMarena hadde ikke noe negativt og si om skjermen da, så kan ikke være så mye verre enn andre touchscreen telefoner..

Lenke til kommentar
At man kan koble til andre enheter (som kamera, andre mobiler osv.), og at mobilen vil oppføre seg som en pc, med mulighet til å overføre filer osv.

 

Mer om usb host mode

 

Ahh, skjønner. For min del er ikke det viktig. Det er heller det faktum at den ikke støtter GPS med kartnedlasting på forhånd som f eks Ovi Maps kan som gjør at jeg er usikker på om dette er telefonen for meg. Mulig man får muligheten senere med skikkelig GPS på den?

Lenke til kommentar

Elkjøp hevder fortsatt hardnakket at de vil sende min N900 den 2. desember. Begynner å lure på om det bare er et forsøk på å unngå avbestillinger... Hvis Komplett endrer status til "På lager" i morgen så vurderer jeg sterkt å hoppe av Elkjøp og kjøpe hos Komplett.

Lenke til kommentar
Elkjøp hevder fortsatt hardnakket at de vil sende min N900 den 2. desember. Begynner å lure på om det bare er et forsøk på å unngå avbestillinger... Hvis Komplett endrer status til "På lager" i morgen så vurderer jeg sterkt å hoppe av Elkjøp og kjøpe hos Komplett.

 

Jeg har nå forberedt meg på en helg uten N900, tror det kan være like greit :)

Selv om jeg senest i dag fikk beskjed av Brightpoint at den ville komme i dag eller i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...