Gå til innhold

Nokia N900 - Den store diskusjonstråden


Mr. P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det kilder som sier at den har kommet på lager på komplett.no, men at det ikke synes på web ennå. Den er vel utsolgt alt tenker jeg :)

Og Komplett viser 09.12 og 99 igjen (fortsatt bekreftet). Interesant hvor mange som vil kjøpe N900 siden den er litt mer "for hackers" enn andre smarttelefon.

Lenke til kommentar
Nå er det kilder som sier at den har kommet på lager på komplett.no, men at det ikke synes på web ennå. Den er vel utsolgt alt tenker jeg :)

Og Komplett viser 09.12 og 99 igjen (fortsatt bekreftet). Interesant hvor mange som vil kjøpe N900 siden den er litt mer "for hackers" enn andre smarttelefon.

 

Det er nok for at alle tlf er utsolgt som de har fått inn. Jeg tror kanskje jeg fikk bestilt den siste som var igjen :)

Lenke til kommentar

Har ikke lyst på flere utsettelser, så satser på at det er sånn so du skriver, garduch.. :)

Vil surfe på N900'en nå.. :p Er temmelig lei N95'en. Selv om browseren der er brukbar til mitt bruk. Ser frem til fri datatrafikk på abo og masse surfing og sånt. Ikke minst konstant pålogget mail og Facebook eller noe.

Lenke til kommentar

[email protected] til meg

vis detaljer 09.02 (For 4 timer siden)

 

Hei og takk for din henvendelse

 

10/12 er datoen som butikkene forventer denne inn. 28/11 er forventet dato til vår nettbutikk.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

 

Med vennlig hilsen

Lise Maria

Kundesenter

 

Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten - vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...