Gå til innhold

Nokia N900 - Den store diskusjonstråden


Mr. P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Står tre her. La inn min bestilling fra mpx for en uke siden, så antar at jeg bør få nå, men har ikke fått beskjed om at pakken min er sendt enda :/

 

Tror nok det som stod på mobilen.se også stemmer for Norge. Den blir nok kun solgt gjennom Nokia store, til de har fått rettet opp SW-feilen. Noen som har fått fra noen andre?

Lenke til kommentar
Står tre her. La inn min bestilling fra mpx for en uke siden, så antar at jeg bør få nå, men har ikke fått beskjed om at pakken min er sendt enda :/

 

Tror nok det som stod på mobilen.se også stemmer for Norge. Den blir nok kun solgt gjennom Nokia store, til de har fått rettet opp SW-feilen. Noen som har fått fra noen andre?

 

Erm, hæh? Nå har jo nettopp flere bekreftet at de har fått pakken sin sendt fra Mpx.no i dag...

Lenke til kommentar
Står tre her. La inn min bestilling fra mpx for en uke siden, så antar at jeg bør få nå, men har ikke fått beskjed om at pakken min er sendt enda :/

 

Har du fått en bekreftet dato på bestilling din da?

 

Yepp.. står at ordren min er "i arbeid".. så tipper de jobber med den :S

 

Stemmer nok det da ja! Godt å høre fordi min ordre står det ikke det på, men siden den er bestillt sammen med masse annet så tror jeg ikke det kommer til å stå annet en delvis levert..

Lenke til kommentar
Står tre her. La inn min bestilling fra mpx for en uke siden, så antar at jeg bør få nå, men har ikke fått beskjed om at pakken min er sendt enda :/

 

Tror nok det som stod på mobilen.se også stemmer for Norge. Den blir nok kun solgt gjennom Nokia store, til de har fått rettet opp SW-feilen. Noen som har fått fra noen andre?

 

Erm, hæh? Nå har jo nettopp flere bekreftet at de har fått pakken sin sendt fra Mpx.no i dag...

 

Jepp, og Mpx har jo 3 igjen, ser jeg.

Lenke til kommentar
der fikk jeg bekreftelse om at pakka er sendt - forhåpentligvis ble den pakka på lageret i sarp, slik at den kommer på døra i kveld :p

 

Hvor har du bestillt fra?

 

elprice

 

edit: fikk den ikke på døra i dag alikevel - selv om den, i følge postens sporingstjeneste, var på postterminalen i sarpsborg kl. 19:19 :(

Endret av marthhan
Lenke til kommentar

Kan være risikabelt å drive på med avbestilling og nybestilling i hytt og pine.. :p

Risikerer jo å havne langt bak i køen om man er uheldig. Plutselig var det ikke nok telefoner der du bestilte likevel. ;)

Men håper det ordner seg kjapt. Selv må jeg vente på Netcom eller hvem det nå er som sender ut deres telefoner. Er det Brightpoint kanskje?

Lenke til kommentar
Kan være risikabelt å drive på med avbestilling og nybestilling i hytt og pine.. :p

Risikerer jo å havne langt bak i køen om man er uheldig. Plutselig var det ikke nok telefoner der du bestilte likevel. ;)

Men håper det ordner seg kjapt. Selv må jeg vente på Netcom eller hvem det nå er som sender ut deres telefoner. Er det Brightpoint kanskje?

Regner med at den var til meg, og ja, jeg er enig. Siden Sandfjord er 20 min unna med bil, og både Komplett og MPX har pick-up der så er det verdt sjansen.

Hadde vært fint å få telefonen nå, men samtidig har jeg ingen problemer med å la min TyTn krabbe seg igjennom enda en måned.

Lenke til kommentar
Kan være risikabelt å drive på med avbestilling og nybestilling i hytt og pine.. :p

Risikerer jo å havne langt bak i køen om man er uheldig. Plutselig var det ikke nok telefoner der du bestilte likevel. ;)

Men håper det ordner seg kjapt. Selv må jeg vente på Netcom eller hvem det nå er som sender ut deres telefoner. Er det Brightpoint kanskje?

 

avbestilte min hos komplett nå,etter å ha stått på vent siden 25/11 å det ikke skjer noe annet enn at leveringsdatoen blir flyttet hver dag..

jeg bestilte hos telenor nå isteden, da det sto 50+ på lager. håper det stemmer da. hehe

tok den med kort&kontant da kosta den 500kr mindre enn hos komplett. jeg har et annet telenor abb som jeg skal bruke uansett.

Lenke til kommentar
Regner med at den var til meg, og ja, jeg er enig. Siden Sandfjord er 20 min unna med bil, og både Komplett og MPX har pick-up der så er det verdt sjansen.

Hadde vært fint å få telefonen nå, men samtidig har jeg ingen problemer med å la min TyTn krabbe seg igjennom enda en måned.

Hehe, den var ikke ment til deg personlig, men ment på de som eventuelt har gjort det samme.. :)

Men uansett er det ikke verdens undergang for noen å måtte vente et par dager eller en uke ekstra, vil jeg tro.

Ser hvertfall lovende ut når den ene etter den andre får mail med bekreftelse på utsending, da kan ikke min heller være alt for langt vekke. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...