Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du?


N*

Anbefalte innlegg

Jeg mener bastant at det finnes folk som dusjer alt for mye. Fiskemenn. Jeg dusjer en gang i uken omtrent, og har ingen problemer med det. Hva er denne dusjetrenden om? Et forsøk på å øke levealderen ellerno? Bestefar lever veldig lenge og han har ikke dusjet mer en passlig tror jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dusjer vel i snitt daglig, kanskje litt mer. Hvis du ikke tar hensyn til trening, dusjer jeg vel 5-6 ganger i uken. Med trening, blir det fort 8-9 ganger. Stikker ofte hjem etter trening og dusjer da, trener ofte kvelder, dusjer da gjerne ikke igjen dagen etter.

 

Dusjer ofte også bare for å våkne, men om jeg er ren fra før, tar jeg bare en kort dusj med lite/ingen såpe.

Lenke til kommentar
Jeg mener bastant at det finnes folk som dusjer alt for mye. Fiskemenn. Jeg dusjer en gang i uken omtrent, og har ingen problemer med det. Hva er denne dusjetrenden om? Et forsøk på å øke levealderen ellerno? Bestefar lever veldig lenge og han har ikke dusjet mer en passlig tror jeg.

 

du har nok ikke noe problem med det, men hva med de rundt deg?

en gang i uken syntes jeg hørtes veldig lite ut, de fleste gjør det for å bli rene og føle seg fresh, ikke for å øke levealderen eller noe annet tull...

 

personlig dusjer jeg alt fra 4-10 ganger i uken, alt etter hvor hektisk uka er og treninger...

Lenke til kommentar

Hver dag, med mindre det er f.eks noe spesielt som f.eks sover ute med kompiser eller noe. Da blir det også rett hjem i dusjen. Er det en heeeslig varm dag eller jeg trenger eller noe kan jeg dusje et par ganger om dagen.

Det er IKKE digg for andre når du stinker svette på 2-3meter.

ei gang i uka er veldig lite synes jeg. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...