Gå til innhold

HTC Hero eller iPhone 3GS?


ToLi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hej

 

Er det noen som vet om disse øreplugger virker med Hero ?

Super.fi 5vi-headsett for iPhone fra Ultimate Ears

Link til produsent Link til apple

 

Etymotic hf2-headsett + Øretelefoner

Link til produsent Link til apple

 

Htc har også flere øretelefoner med 3.4mm plugg

All HTC Hero accessories

 

Leser man spec. for etymotic hf2 ser man:

Compatibility

iPhone (2.5 and 3G versions), Blackberry Curve and other music smartphones with a 3.5mm/4-contact phone + stereo plug

 

Er hero's 3.5mm en 3.5mm/4-contact plugg eller er den en vanlig 3.5mm/stereo plugg ?

 

 

Jeg hadde et sett Apple inear som jeg brukte på min tidligere iphone. De fungerer på en måte på hero'en også. Micen på headsettet fungerer ikke, med htc'en, men jeg kan f.eks pause og starte sanger med headsettet uten om måtte ta telefonen opp av lomma.

Lenke til kommentar
Hvordan er det og se film på telefonen?? er det litt for lav oppløsning til og se i god kvalitet?

 

Det er ikke akkurat HD oppløsning, men det er fordi det er en telefon.

Man ser hva man ser på med den. Holder du den ved siden av en annen telefon med bedre oppløsning så kanskje du ser en forskjel, men så lenge du ikke har noe og refferere den til når du ser film, så ser du det nok ikke.

Lenke til kommentar
Hvordan er det og se film på telefonen?? er det litt for lav oppløsning til og se i god kvalitet?

 

Det er ikke akkurat HD oppløsning, men det er fordi det er en telefon.

Man ser hva man ser på med den. Holder du den ved siden av en annen telefon med bedre oppløsning så kanskje du ser en forskjel, men så lenge du ikke har noe og refferere den til når du ser film, så ser du det nok ikke.

 

Laster ned videopodkaster fra NRK, og det går finfint. Er forøvrig kjempefornøyd med telefonen og vil anbefale den til alle som er i ferd med å kjøpe en. Men kanskje det vil lønne seg å gå for en HTC Dragon med en vesentlig større prosessorhastighet. Uansett hva man går for er android tingen, spesielt med HTC Sense UI. Venter bare på at iConnect abonnementet fra NetCom skal aktiveres, så kan jeg utnytte telefonen for alt den er god for!

Lenke til kommentar
Betalte 2329 med frakt.

 

Det hørtes veldig rimelig ut. Har du da forpliktet deg til en nedbetalingsavtale for den prisen? Jeg snakket med chess og det beste de kunne tilby meg var 3649 + frakt sammen med Chess @work (da er telefonen nedbetalt).

 

89,- mnd for abonnementet.

Ikke noe mer utover det.

iPhone abonnementet til chess.

Lenke til kommentar

Etter at min N97 gikk i vasken (bokstavelig talt) og tok kvelden av vannskader, bestilte jeg meg nå en Hero med Netcom iConnect. Ser at den ble sendt fra Netcom i dag, er veldig spent! Men er det fortsatt slik at det er 5GB begrensning på iConnect? Det gjør meg rimelig forbanna. Nå kjøpte jeg den telefonen slik at jeg kan laste ned alt jeg vil av innhold på telefonen nå mens jeg er i militæret. Det står jo tross alt "fri databruk", uten en stjerne eller en tekst med liten skrift, på nettsidene deres.

 

Jeg betalte forøvrig 1299,- for Hero i hvit. Ser at i "urban brown" er 100,- dyrere. Mystiske saker. Har forøvrig også bestilt full InvisibleShield fra Zagg til telefonen, noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Men er det fortsatt slik at det er 5GB begrensning på iConnect? Det gjør meg rimelig forbanna. Nå kjøpte jeg den telefonen slik at jeg kan laste ned alt jeg vil av innhold på telefonen nå mens jeg er i militæret. Det står jo tross alt "fri databruk", uten en stjerne eller en tekst med liten skrift, på nettsidene deres.

 

Joda, på https://netcom.no/abonnement.html finner du iConnect med en aldri så liten stjerne som forteller deg at hastigheten blir redusert etter 5GB... Både synd og skam!

Lenke til kommentar
Men er det fortsatt slik at det er 5GB begrensning på iConnect? Det gjør meg rimelig forbanna. Nå kjøpte jeg den telefonen slik at jeg kan laste ned alt jeg vil av innhold på telefonen nå mens jeg er i militæret. Det står jo tross alt "fri databruk", uten en stjerne eller en tekst med liten skrift, på nettsidene deres.

 

Joda, på https://netcom.no/abonnement.html finner du iConnect med en aldri så liten stjerne som forteller deg at hastigheten blir redusert etter 5GB... Både synd og skam!

At hastigheten reduseres er en ting... Men man må ikke betale mer? Isåfall har jeg en høne å plukke med netcum.

Lenke til kommentar
Men er det fortsatt slik at det er 5GB begrensning på iConnect? Det gjør meg rimelig forbanna. Nå kjøpte jeg den telefonen slik at jeg kan laste ned alt jeg vil av innhold på telefonen nå mens jeg er i militæret. Det står jo tross alt "fri databruk", uten en stjerne eller en tekst med liten skrift, på nettsidene deres.

 

Joda, på https://netcom.no/abonnement.html finner du iConnect med en aldri så liten stjerne som forteller deg at hastigheten blir redusert etter 5GB... Både synd og skam!

At hastigheten reduseres er en ting... Men man må ikke betale mer? Isåfall har jeg en høne å plukke med netcum.

 

Er ganske sikker på at man ikke må betale mer. I så fall er jeg med deg på til-helvete-med-netcom-aksjonen din.

Lenke til kommentar
Er ganske sikker på at man ikke må betale mer. I så fall er jeg med deg på til-helvete-med-netcom-aksjonen din.

Den er god!

 

Et annet moment; jeg ser at flere sider skriver at den støtter "opp til 16gb via micro SDHC-kort"... Da betyr det vel i teorien at den støtter større mSDHC kort også, som 32gb? Noen som har prøvd seg på et 32GB mSDHC-kort i telefonen? Er vel praktisk talt null forskjell på 16/32GB kort utenom størrelse. Får billige minnekort på jobben, hadde ikke vært feil med et 32gb kort!

 

Prøver å gjøre alle ting klare før telefonen kommer i hus, må ha noe å gjøre på mens jeg venter!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hørte fra en på jobb (som selv har iphone) at hero er treg hvis det f.eks er 20 sms på den. da skulle det ta 2-3 sek å åpne en sms. Stemmer det? Eller er/var det problemer med firmware?

HELT feil!

 

Har ca *regneregne* 800 sms liggende, tar akkurat like kort tid som det alltid har gjort, samt, den plukker opp hele sms-tråden. ca 1 sek. tar det før den viser med sms-tråden med dama på 260 meldinger.

Joda, den var tregere i starten, men ikke etter ROM-oppdateringen.

iPhone suger uansett balle om du ønsker et snev av frihet

Lenke til kommentar

At flere bruker Android-baserte telefoner gjør bare at utviklingen på Android går raskere, og vi vil få tilbake bare bedre og bedre vare og bedre utfordrere.

 

Synes det er synd og skam at iPhone har blitt en slik hype, men ja, mange kan oppleve Android som et vanskeligere system enn iPhone's, og det ikke folk skjønner er at da har du også muligheten til å gjøre mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...