Gå til innhold

HTC Hero eller iPhone 3GS?


ToLi

Anbefalte innlegg

Altså, vil du ikke gjerne kunne bruke Spotify mens du spiller, bruker GPS programvare, sender melding eller tar bilder mens du går på søndagsturen? Dette vil iallefall ikke en iPhone la deg gjøre...

Ehhh...nei, jeg vil absolutt _ikke_ gjøre alt dette mens jeg går søndagstur. :p

Men du vil ha mulighet ;) Innse at diskusjonen er tapt newton. Du skal selvfølgelig få like iPhone så mye du vil, men her er det mer snakk om de som vil utforske de utrolige mulighetene som man i dag kan ha med en telefon, i stedet for å bare forholde seg til de begrensningene produsentene gir, og godta at man ikke kan gjøre det man ønsker med sin egen telefon...

Jeg har aldri tapt en diskusjon her, så hvorfor tror du at jeg har gjort det nå? Når jeg sier at jeg ikke har behov for å gjøre disse tingene når jeg går søndagstur, så betyr det at eventuelle begrensninger som måtte finnes når det gjelder å bruke Spotify, GPS og kamera samtidig ikke spiller noen rolle. Jeg er ikke interessert i Spotify. Helt sikkert. Har aldri giddet bruke det på Mac eller PC heller. Dermed er det irrelevant for min anvendelse av telefonen. Enten du tror det eller ei så har alle telefoner begrensninger, ingen tillatter at alle kan gjøre alt de måtte ønske. Det gjelder altså å være realistisk og finne en telefon som passer til det man ønsker seg, og det har jeg gjort så langt det er mulig med dagens telefoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der skal jeg si meg hundre prosent enig! For å si det slik, jeg anbefalte iPhone til dama framfor en Hero, rett og slett fordi hun ikke trenger mer og den blir alt for avansert for henne, men jeg har som tidligere i tråden sagt at en Hero er for de som ønsker å fikle og utforske mer.

 

Føler du at en iPhone duger til det du har behov for, værsågod. Det samme gjelder jo for de som ikke har mer behov enn en doro, de skal jo ikke gå å kjøpe en HD2. Det er konstantert gang på gang at en Android-telefon er for de som måtte ønske å utforske, og en iPhone er for de som ønsker en fungerende, lettbrukt telefon uten alt for my fiddling med systemet. Jeg for min del hadde aldri holdt ut med en iPhone pga mangel på multitasking (utenfor det Apple tillater). Pluss, jeg elsker GNU/Linux ;)

 

Konklusjonen er vel; finn den telefonen som passer for ditt bruk, så er vel de fleste fornøyde.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...