Gå til innhold

HTC Hero eller iPhone 3GS?


ToLi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er det å ha kontroll på om datatrafikktilkoblingen er i bruk på HTC Hero? Jeg tenker da på widgeter som kjører i bakgrunnen ++ som du vil skal synkroniseres så lenge man er tilkoblet wifi, men ikke ellers.

 

Jeg har akkurat bestilt Hero, men har planer om å bruke et klassisk abonnement uten fri datatrafikk.

 

 

Med det abonnementet jeg kjøpte med så får man 500MB "gratis" datatrafikk i mnd. Tipper det holder :)

Lenke til kommentar
Hvordan er det å ha kontroll på om datatrafikktilkoblingen er i bruk på HTC Hero? Jeg tenker da på widgeter som kjører i bakgrunnen ++ som du vil skal synkroniseres så lenge man er tilkoblet wifi, men ikke ellers.

 

Jeg har akkurat bestilt Hero, men har planer om å bruke et klassisk abonnement uten fri datatrafikk.

 

 

Med det abonnementet jeg kjøpte med så får man 500MB "gratis" datatrafikk i mnd. Tipper det holder :)

Spørsmålet var hvordan det er å bruke den uten slik dataplan. Altså muligheten for å skru av kontakt mot internett når man kun har 3G tilgjengelig. Bruker et "vanlig" tele2-abonnement.

Lenke til kommentar
Hvilket abonnement er der?

 

 

Chess iTouch.

Abonnementet de selger med iPhone. Spurte de om jeg ikke kunne få det abonnementet istedet for de som sto som tilgjengelig med Hero telefonen. Null problem.

 

Hvordan er det å ha kontroll på om datatrafikktilkoblingen er i bruk på HTC Hero? Jeg tenker da på widgeter som kjører i bakgrunnen ++ som du vil skal synkroniseres så lenge man er tilkoblet wifi, men ikke ellers.

 

Jeg har akkurat bestilt Hero, men har planer om å bruke et klassisk abonnement uten fri datatrafikk.

 

 

Med det abonnementet jeg kjøpte med så får man 500MB "gratis" datatrafikk i mnd. Tipper det holder :)

Spørsmålet var hvordan det er å bruke den uten slik dataplan. Altså muligheten for å skru av kontakt mot internett når man kun har 3G tilgjengelig. Bruker et "vanlig" tele2-abonnement.

 

Det er sikkert ikke noe problem vil jeg tro.

Man kan sikkert egendefinere det meste slik man vil.

Lenke til kommentar

For å besvare et spm stilt lengre bak i tråden..

 

På HTC telefoner, som er basert på windows mobile, så er det et program som heter Internettdeling. Dette programmet gjør at telefonen fremstår overfor pc'en som en ruter. Den kobler seg opp til internett, setter opp dhcp for maskinen den er tilkoblet, og sørger for å gjøre alt klart så det bare er for maskinen å surfe ivei.

 

Dette kan den gjøre både med kabel og over blåtann.

 

Den funksjonen har spart bedriften jeg er i nå for mye ekstra dill med egne modemer for folk på farten, og jeg håper de har portert den til Hero'en.

Lenke til kommentar

Gratulerer med ny telefon!

 

Tenkte jeg bare skulle legge til at iPhone 3GS koster 4238,- (dette er med 12 mnd abb og alt inkludert) - altså ikke "utrolig mye dyrere enn Hero", som går for omtrent det samme. Dette får man ved å bestille på Telenor.no og velger iPhone 3GS med SuperPluss. En flott ting med å bestille fra Telenor er at man kan fra dag 1 ringe inn og låse opp telefonen din slik at man kan bruke andre abb. Dette vil i praksis si at man bare legger Telenors simkort i skuffa/søpla og betaler bare månedsbeløpet hver mnd og bruker et hvilket som helst abb samtidig - Noe som gjør at man får seg en ulåst iPhone for en totalpris av 4238,-

 

Når det imidlertid gjelder valget mellom Hero og 3GS er det egentlig ett fett - begge er solide telefoner.

Endret av zelcom
Lenke til kommentar

Hei :)

 

Jeg skal ha ny mobil, tenkte jeg skulle kjøpe meg Touch.

Men vet ikke hvilken, det står mellom tre telefoner.

- Samsung s8000 jet

- Lg arena km900

- Htc Hero

 

Jeg er på utkikk etter :

- Godt kamera

- Godt minne

- God Musikkspiller og lydkvalitet

- God internett leser

- Kul/flott design

- Ikke for dyr, kanskje ..

- ikke for tjukk

 

Kan noen hjelpe meg ?

Endret av Mariee94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...