Gå til innhold

Enter The Matrix endelig!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enter the matrix begynte skikkelig bra, men etterhvert som jeg kommer lengre uti de blir teksturene, animasjonene og spillegleden mye dårligere. Det er rett og slett for lite variasjon i gameplayet, pluss at kjørebrettene er grusomt dårlige. Fightingen er jævlig kul, men det holder ikke for alltid. Savner en lvl up funksjon som gjøer at man kunne fått fler tricks osv

Lenke til kommentar

noen andre som har lagt merke til hvor kraftig grafikken suger? hjulene på bilene er firkanta, og skjorta hopper gjennom jakka i halsen. får litt følelsen av at de ikke har blitt helt ferdige her. hastverk er lastverk...

 

hackinga er litt tøff, det er blant annet der du skal skrive inn koder. det er lagt opp som dos, men ikke veldig mye å gjøre. prøv deg litt fram i de forskjellige mappene og se hva du finner!

Lenke til kommentar

ETM virker som et spill som er brukt mye tid på å utvikle.

Utenom at plutselig fant de ut at "Vi skal slippe spille om en måned!!! Kjapp dere kara, vi må bli ferdige!!!"

Spillet har potensiale, men når ikke opp på grunn av dårlig arbeid i siste finpussen. Det blir for ensformig, slett grafikk og elendig bevegelse på folka! (Tomb Raider 2 var like bra laga i forhold til kroppsbevegelser, seriøst!)

 

Og sikte løsninga er jo bare helt håpløs :oops: :oops:

 

Nice try

 

:shrug:

Lenke til kommentar

Sjekk på www.actiontrip.com. der er det noen tips ang. cheating greia i enter the matrix. de sier også at alle highway skiltene i reloaded er koder til spillet. fet ide...

In Hacking engine (which is accessed from the title screen), there are a number of directories and tools that can be useful (such as spawning a weapon within The Matrix.):  

 

DIR - List files and folders

CLS - Clear the screen of text

HELP - Extended help for a command

TRACEKILL - Kills traces

READ - Read *.txt files

VIEW - View *.img files

PLAY - Play *.fmv files

DROP JXTRR10 - Weapon drop at Drainage Canal

DROP PNSRZ10 - Weapon drop at North Concourse

DROP RKHMS10 - Weapon drop at Airport Tunneld

DROP JDZMT10 - Weapon drop at 2nd Floor West (Chateau)

DROP ZKHBD10 - Weapon drop at Courtyard (Chateau)

DROP RHFTQ10 - Weapon drop at Skyscraper

DROP ZSZQH10 - Weapon drop at Warehouse (Chinatown)

DROP JDHQL10 - Weapon drop at Transformer Field (power plant)

DROP B1AXXF2 - Weapon drop at 2nd Floor PO Boxes

Lenke til kommentar

til alle sammen...ikke kjøp dette forferdelige dritt spillet...det har så mange bugs at det rett og slett ødelegger matrix atmosfæren.... lyd som forsvinner.... nå vil den ikke save lenger enn en hvis bane på pcn min..... N64 graffikk....hacking, noe poeng i det hele tatt? lista er lang......

Lenke til kommentar
lyd som forsvinner

Warez versjonen er sånn ;)

 

beskylder du meg for pirat kopiering???? din ignorante taper..... jeg kjøpte spillet som alle andre her.....

Ta det med ro :o

Jeg har sett warez versjonen og den var sånn, så jeg gikk utifra at original spillet ikke hadde disse buggene. Hvis dette er tilfellet, så er det jo som sagt over et utrolig ufullstendig spill !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...