Gå til innhold

Forhåndsbestille Windows 7, hvor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.amazon.co.uk/.

Du kan forhåndsbestille Windows 7 nå, og få den tilsendt 22/10.

(Kanskje de sender den et par dager før, slik at du skal få den den 22/10 - men kanskje pakken bruker lenger tid slik at du får den etter 22/10 allikevel. That's life.)

Moms & gebyr kommer vanligvis i tillegg, dersom det ikke skjer en glipp.

 

Amazon.co.uk selger så vidt jeg vet kun Retail-pakkene; nedlasting er ikke tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Oppdatert post:

 

De to billigste stedene per 04.september å kjøpe Windows 7 er:

amazon.co.uk

 

eller

4 W7 Pro lisenser til $19 ved å melde deg inn på ACM (e-skole)

 

Les mer her: Hvordan få Windows 7 VELDIG billig

Det er en helt lovlig måte å skaffe seg fire full versjoner av Windows 7 pro på.

Og om du vil bytte språk på W7 Pro utgaven din, ja da leser du her....

 

w7free.jpg

Endret av myhken2
Lenke til kommentar
Bestilte nå win7 Ultimate til 1450kr inkl frakt (var da veldig billig). Men blir altid redd for det via alle frykter - Toll! - Noens om vet om dette kan havne der?

 

Hvor fikk du den så billig? Er vel ikke en upgrade versjon?

 

Har noen prøvd å bestille herfra da? Det gikk når Vista kom ut, men vet ikke om de har sperret for Norske kort.

 

http://emea.microsoftstore.com/UK/Microsof...ndows/Windows-7

 

Fint om noen som har prøvd kan dele erfaringen, har selv lyst å bestille herfra men er usikker på hvilken versjon jeg skal velge.

 

 

Prøvde på en bestilling der, men de har ikke Norge i listen, alle andre europeiske land er der utenon Norge, what is this??

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Jeg bestilte en Ultimate versjon herfra nå

http://emea.microsoftstore.com/UK/Microsof...ndows/Windows-7

 

Måtte velger Sverige som land og postkode i Stockholm. Har fått kvittering etc, men der står det at bestillingen blir vurdert og om betalingen er i orden får jeg en ny epost.

 

Kan jo bli noe krøll med adressen som følger kortet at jeg plutselig bor i Sverige...

 

Blir spennende å se da.

 

Synes uansett det er greit med nedlastning...men prisen blir vel egentlig den samme om du kjøper den på Amazon eller fra Microsoft, om du får toll og mva. Om ikke lønner det seg jo å bestille fra Amazon.

Lenke til kommentar
Da ble det bestilling hos amazon.co.uk, tok giftwrap:)

 

Er folk helt sikre på at man ikke risikerer moms på programvare? Og hva med tollavgifter?

Hvor dyrt kan dette bli om jeg dropper bestillingen hos MS og bestiller på Amazon?

Med frakt til Norge får jeg den for £143 på Amazon, noe som er ca 500 kroner billigere enn fra MS sin side. Men kjipt om mva og toll kommer på toppen.

Lenke til kommentar

I følge nettavisen skulle win7 ultimate kost opp mot 2800kr i Norge. Så forhåndsbestilling på Amazon 1450kr inkl frakt blir jo billigere med eller uten moms, er også lov til å krysse fingrene for at ikke tolla skal få gollum fingrene sine på pakken.

 

Om amazon klarer å sendet pakken slik at den faktisk ser ut som en gave skal det uansett ikke fortolles, så litt merklig som en sier her at han har betalt toll selv om pakken kommer i gave pakning.

Lenke til kommentar
Om amazon klarer å sendet pakken slik at den faktisk ser ut som en gave skal det uansett ikke fortolles, så litt merklig som en sier her at han har betalt toll selv om pakken kommer i gave pakning.

 

Er enig i at det er rart om at det står prisen på pakken om den sendes som gave, betalte de 25 kronene for å håpe på det beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...