Gå til innhold

Forhåndsbestille Windows 7, hvor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir spennende å se nå da....for nå har visst nok Microsoft fått teften på den originale tråden (det måtte jo skje).

De sier ingen ting om at det er ulovlig det som skjer, men henviser til Technet og MSDN Plus.

 

Akirika,

 

If you download Windows 7 RTM directly from Microsoft via a TechNet Plus / MSDN Plus / MSDNAA subscription then you will be downloading an .ISO image which will then require burning to a DVD. If you have a TechNet Plus or MSDN Plus subscription you have access to download Windows 7 RTM and receive 10 product activation keys. To learn more about a TechNet plus subscription, please go here: http://tinyurl.com/nnm26v

 

Jessica

Microsoft Windows Client Team

 

Men det er jo ingen bevis å at dette virkelig er Microsoft da. Så krysser fingrene fortsatt. Jeg har jo allerede fått fire lisenser, men har bestilt til broderen, og kanskje en ny runde til meg selv (har mange pcer, og liker å kjøre virtuelle pcer :blush: )

Lenke til kommentar
Og TechNet-medlemskap koster typisk 3-500$ antar jeg? :(

 

Ja, men vi får ikke ta sorgene på forskudd. Tror det fortsatt er muligheter til å få seg MSDNAA tilgang til for $19.

ACM er jo en lovlig skole, og om de skal sperre tilgangen til MSDNAA derfra, så får jo utrolig mange helt lovlige studenter problemer.

Så eneste måten blir vel da å sile epostene enda nøyere, og kanskje luke ut folk fra utlandet. Men Norge står på listen over land som er godkjent hos ACM, så de får problemer med å luke ut oss også.

 

Jeg poster så fort jeg eventuelt får tilgang på den nye brukeren. Kan ta 24 timer minst. Og jeg leser om folk som har ventet siden 1.september nå.

Lenke til kommentar
Da ble jeg student også. Tenker å fortsatt la bestillingen min på Ultimate versjonen via Amazon ligge, men jeg har jo mange pcer, og greit med et par lisenser til de også.

Pro versjonen er jo på engelsk, men jeg satser på å gjøre som da Vista kom, "låne" en plate fra en som kjøper norsk Windows 7, og så bruke mine lisenskoder til engelsk utgave på den norske platen. Funket fint på Vista og funker nok på Windows 7 også.

 

Hva vil det si egentlig, at menyene er på engelsk og at man får kun engelsk tastaur i Reginal Options? Dvs at man ikke kan skrive Ø, Æ og Å?

Lenke til kommentar
hmm.. Begynner å få litt noia :S

 

Kjipern hvis dem trekker tilbudet eller Win7.. Hadde jo vært litt typisk :S

 

Noen ting du kan sjekke mens du venter. Om MSDNAA kontoen din IKKE er laget vil du se dette på MyACM siden din:

 

optin1.jpg

 

Om kontoen er laget, så vil du se dette:

 

optin2.jpg

 

Om du da ikke har fått noen mail, gå til http://msdn01.e-academy.com/ACM og videre til

https://msdn01.e-academy.com/elms/Security/...aspx?campus=ACM

 

optin3.jpg

 

Skriv inn brukernavnet ditt (typisk [email protected])

 

Da blir eposten sendt på nytt. Om du fortsatt ikke får den da (etter noen sekunder, max et par minutter) er det et spam filter som sperrer for mailen...

Lenke til kommentar

Det funket ikke.. Men noe sier at de jobber på overload nå, og de har vel ikke begynt å jobbe enda i USA vel? for tidlig for dem nå..

 

Har jo betalt som alle andre så er rart viss jeg ikke skulle få tilgang jeg også..

 

De som gjør dette har sikkert noen tvilsome windowser, se de tenker heller 19 dollar er bedre en ingenting..

Lenke til kommentar
Hva vil det si egentlig, at menyene er på engelsk og at man får kun engelsk tastaur i Reginal Options? Dvs at man ikke kan skrive Ø, Æ og Å?

 

Ja at menyen er på engelsk, men du kan skrive æ, ø og å.

 

Men nå har jeg jo en løsning på hvordan du bytter til norsk språk, så da er det ikke noe stress lengre:

 

http://samfunn.myhken.com/?p=447

 

Shitt au, eg har kjørt gjennom en bestilling nå. Går dette gjennom er det bare å avbestille fra amzon:D

 

EDIT;

 

Hvordan er det med dette medlemskapet, går det ut etter 1 år eller vil det bli fornyet automatisk?

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Er så naiv at jeg ikke stoler på at disse lisensene ikke skulle havne på svartlister senere, så holder meg til bestillingen på Amazon. Perioden der jeg satt på lisenskoder jeg er usikker på om fungerer litt fremm i tid er over. Men ja, virker ganske vanntett det dere har funnet ut her.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Er så naiv at jeg ikke stoler på at disse lisensene ikke skulle havne på svartlister senere, så holder meg til bestillingen på Amazon. Perioden der jeg satt på lisenskoder jeg er usikker på om fungerer litt fremm i tid er over. Men ja, virker ganske vanntett det dere har funnet ut her.

 

Man betaler for det så:D Men eg husker at når eg studeret på høyskolen og kun dager etter at Vista ble sluppet fikk vi 1 gratis stk lisens fra MSDN via skolen. Men enig med deg at 4 stk lisenser til 19$ er vel litt for godt til å være sant, men nå har jo de som har bestilt derifra fått aktivisert versjonen sin på en genuin måte, så hadde vært dumt at man ble bannet fordi man fikk produktet til en billig peneg i ettertid. Men som deg så beholder eg min kopi hos amazon just in case:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...