Gå til innhold

Hva er din internetthastighet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

bbk_resultat.jpg

 

telenor-test.jpg

 

3269671054.png

 

Litt forskjellige resultater, men er vel greit for 70/5 til kr 349,- pr mnd.

Get tar 579 for 70/5 linjen

I den ordinære prislista, ja. Men borettslaget fikk hyggelige rabatter da de fornyet avtalen i høst. :)

Før det hadde jeg M30 (479,-) til 349,-.

I See! :) M30 øker til M50 for 499 nå i April :)

Hvordan vet du det? Blir det endringer på L70 også?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

I den ordinære prislista, ja. Men borettslaget fikk hyggelige rabatter da de fornyet avtalen i høst. :)

Før det hadde jeg M30 (479,-) til 349,-.

... Du betaler nok også deler av abb. via husleien, dvs. at 349,- sannsynlivis ikke er helt korrekt.
Lenke til kommentar

 

I den ordinære prislista, ja. Men borettslaget fikk hyggelige rabatter da de fornyet avtalen i høst. :)

Før det hadde jeg M30 (479,-) til 349,-.

... Du betaler nok også deler av abb. via husleien, dvs. at 349,- sannsynlivis ikke er helt korrekt.

Nja... Borettslaget forhandler med Get og inngår 3 års avtale for selve borettslaget og ca 600 husstander. Prisen borettslaget betaler for tilknytning og drift av det interne nettet har vært omtrent det samme i flere år, men rabatten på ekstra tjenester har økt. I den siste avtalen fikk vi merkbart bedre priser på internett enn forrige avtaleperiode. Og før den perioden igjen var det ikke rabatt. Blir litt som når man kjøper telfoner - jo lenger binding, desto mer rabatt.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

bbk_resultat.jpg

 

telenor-test.jpg

 

3269671054.png

 

Litt forskjellige resultater, men er vel greit for 70/5 til kr 349,- pr mnd.

Get tar 579 for 70/5 linjen

I den ordinære prislista, ja. Men borettslaget fikk hyggelige rabatter da de fornyet avtalen i høst. :)

Før det hadde jeg M30 (479,-) til 349,-.

I See! :) M30 øker til M50 for 499 nå i April :)

Hvordan vet du det? Blir det endringer på L70 også?

 

Pratet med de i overigår. Det er snakk om at L70 skal bli L100, men det er ikke bekreftet enda slik som M50 er. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

I øyeblikket er det vannskader på siste delen av kablene utenfor. Fiber frem til siste stolpe og kobber fra stolpen til huset. har 40 / 10 ca ifølge speedtest, men opplever litt laggspikes i spill etc. (noe jeg virkelig håper er pga vannskadene). Blir ikke fikset før ut i August.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...