Gå til innhold

Hva er din internetthastighet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Norges dårligste internett, og tror ikke vi har fått noe bedre internett siden år 2000.

Har bokstavlig talt ringt 1 gang pr.mnd'd å spurt om det er mulighet for raskere internett.

 

2716119288.png

 

Pingtest: Har ikke java så kan ikke teste.

Men pinger VG med 6ms i cmd.

ISP: Telenor

Type: ADSL

Bosted: Fredrikstad

 

 

Pris: kr 199,- (mnd)

 

 

Du kan sjekke din maks hastighet her: http://metrolive.telenor.no/metro2-application-kapaks-web/

Som regel vil eg seie det er bedre med 2Mbit stabilt enn 5Mbit med problem med linjeutfall. Din hastighet er bnestemt av to forhold støytall på linja og avstand(ofte relatert, men kabler og antall koblinger er ofte en faktor).

Lenke til kommentar

2 Mbit linja til Telenor koster 299,- + linjeleie på 79,-

Tar jeg med alt så betaler vi 269.-

 

Du kan sjekke din maks hastighet her: http://metrolive.tel...ion-kapaks-web/

Som regel vil eg seie det er bedre med 2Mbit stabilt enn 5Mbit med problem med linjeutfall. Din hastighet er bnestemt av to forhold støytall på linja og avstand(ofte relatert, men kabler og antall koblinger er ofte en faktor).

Det var en nyttig side, skal jeg ta ibruk til en hvis grad.

Personlig syntes jeg hele det internet systemet er rart.

Det er fiber til hus cirka 200m øst fra oss.

300m vest fra oss har folk 10Mbit linje.

Så vi er i en blindsone. Jeg kunne dratt en lan-kabel fra husene til oss å fått 10x så bra linje.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

attachicon.giffart.png Nettet har vært litt trøblete idag, pleier å ligge på rundt 55/10. Betaler 500 i måneden for 70/10 tror jeg det er, er litt usikker på upload hastigheten. Er mer en nok for meg og min familie hvertfall:)

 

Du betaler nok for 50/10, hvis du bare betaler 500 i mnd.. 70/10 eksisterer ikke lengre - ble gjort om til 100/10 og gikk i samme slengen opp 100 kroner til 599,-

Lenke til kommentar

 

attachicon.giffart.png Nettet har vært litt trøblete idag, pleier å ligge på rundt 55/10. Betaler 500 i måneden for 70/10 tror jeg det er, er litt usikker på upload hastigheten. Er mer en nok for meg og min familie hvertfall:)

 

Du betaler nok for 50/10, hvis du bare betaler 500 i mnd.. 70/10 eksisterer ikke lengre - ble gjort om til 100/10 og gikk i samme slengen opp 100 kroner til 599,-

 

Ojaa, er pappa som betaler. Får be han gå opp til 100/10 istedet:)

Lenke til kommentar

 

 

attachicon.giffart.png Nettet har vært litt trøblete idag, pleier å ligge på rundt 55/10. Betaler 500 i måneden for 70/10 tror jeg det er, er litt usikker på upload hastigheten. Er mer en nok for meg og min familie hvertfall:)

 

Du betaler nok for 50/10, hvis du bare betaler 500 i mnd.. 70/10 eksisterer ikke lengre - ble gjort om til 100/10 og gikk i samme slengen opp 100 kroner til 599,-

 

Ojaa, er pappa som betaler. Får be han gå opp til 100/10 istedet:)

 

100/10 er en merkelig hastighet. burde vært 100/50 i det minste. 10 i upload er for dårlig når man har 100 ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...