Gå til innhold

Hva er din internetthastighet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil seie pingen din er normal, vil vanligvis variere mellom10-30 på altibox. Du kan prøve på flere tider på dagen, for å få eit gjennomsnitt.

 

Uansett alt under 30ms er noke du neppe vil merke.

 

Forresten test med Blix serveren i Oslo, funker for min del sjølv om det er lengre distanse enn dei andre. Og den har som regel best ms.

Endret av dolten
Lenke til kommentar

Vil seie pingen din er normal, vil vanligvis variere mellom10-30 på altibox. Du kan prøve på flere tider på dagen, for å få eit gjennomsnitt.

 

Uansett alt under 30ms er noke du neppe vil merke.

 

Forresten test med Blix serveren i Oslo, funker for min del sjølv om det er lengre distanse enn dei andre. Og den har som regel best ms.

 

Det stemte nok bra!

Fikk 6ms i ping med serveren i Oslo :w00t:

Lenke til kommentar

Hva betaler du for et slikt backup abonnement? Har du fått bruk for det?

 

Vet ikke hvorfor jeg skrev backup egentlig. Men jeg har brukt det en gang hjemme som backup. Ellers er det med i sekken hver dag på skolen. Da har jeg laptop og telefon på nett. Det koster meg 220,- i måneden med 10GB kvote. Jeg har fortsatt til gode å bruke opp kvoten, selv når jeg virkelig ikke tenker over hva jeg bruker. Deler og nett med andre i klassen, kjekk sak egentlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har noe som heter: VikenKomtek det er Trådløs bredbånd

De har noe feil med den antenna som peker mot meg så jeg har hatt lit lav hastighet i dag vanlig hvis pleier jeg og få 5,9/5,8 og jeg betaler for 6/6 og det tenker jeg er ganske stabilt for å være trådløs bredbånd dette er hastigheten jeg fikk nå på Speedtest: 2703686460.png

Lenke til kommentar

Har Norges dårligste internett, og tror ikke vi har fått noe bedre internett siden år 2000.

Har bokstavlig talt ringt 1 gang pr.mnd'd å spurt om det er mulighet for raskere internett.

 

2716119288.png

 

Pingtest: Har ikke java så kan ikke teste.

Men pinger VG med 6ms i cmd.

ISP: Telenor

Type: ADSL

Bosted: Fredrikstad

 

 

Pris: kr 199,- (mnd)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...