Gå til innhold

Filmklubben, runde 6: The Proposition 15/11-29/11


Infenso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende tråd.

 

Bra film også, dog lenge siden jeg har sett den.

Ray Winstone gjorde en god rolle. Men det jeg husker mest fra den filmen blir nok John Hurt.

Faktisk kun John Hurt og Ray Winstone's knirkete stol-sekvens jeg kommer på.

 

En høyst fornøyelig monolog fra Mr. Hurt.

Gjennsyn I must have.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Den har jeg faktisk ikke sett, så for å få litt liv i klubben skal jeg se den i løpet av denne tiden.

 

 

Det er en god film ja. Lenge siden jeg har sett den, så jeg får kanskje grave den ut av hyllen ganske snart.

 

 

Er en stund siden jeg så den, men jeg likte filmen den gang. Blir spennende med et gjensyn.

 

 

Bestillte no filmen frå play. Rekk dog ikkje å få sett den innen perioden, sia eg er på to vekers ferie. Men skal absolutt verta intressant å sjå den når eg kjem heim igjen.

 

 

Spennende tråd.

 

Bra film også, dog lenge siden jeg har sett den.

Ray Winstone gjorde en god rolle. Men det jeg husker mest fra den filmen blir nok John Hurt.

Faktisk kun John Hurt og Ray Winstone's knirkete stol-sekvens jeg kommer på.

 

En høyst fornøyelig monolog fra Mr. Hurt.

Gjennsyn I must have.

 

 

Yes, dette var et godt valg. Ikke sett, men hadde allerede planer om å gjøre det.

 

Jeg elsker Nick Cave

 

 

Denne kjøpte jeg for en god stund siden, men har ennå ikke sett den.

 

Det passer jo ypperlig, vurderte å sette den på for noen dager siden.. og nå får jeg enda en unnskyldning til å faktisk se den. :p

Nå, hvordan ligger dere an? :p Ikke mange dagene igjen av runde 6 nå. Kom igjen nå folkens :) Jeg skal prøve å komme med et lengre innlegg i morgen etter eksamen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...