Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sint over generalisering på "MSN Nyheter", litt unødvendig kanskje?


Anbefalte innlegg

http://style.no.msn.com/gallery/36486?ocid=10020

Blei ganske so forbanna når eg såg dette... Folk er forskjellege, det fins ikkje "ein type" folk. Bakoversleik eller ein spelekonsoll gjer deg IKKJE umiddelbart til eit dårleg menneske. Om du er gal nok frå før til å bli ilag med NR.2, om det er eit slikt ekstremt tilfelle, veit du vel allereide kva du går til.

Berre fordi han har nokre spel på steam lista, likar litt spesiell musikk eller går på fjellet, betyr det ikkje at dette betyr alt for han.

Eg synes det er litt dumt at alle dei fleste i alle aldrar brukar MSN, når dei blir litt hjernevaska med stereotyper med en gong dei loggar inn.

Diskuter(eller kom med eit longt og godt innlegg om korleis eg har feil, godt mulig...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan banne på at damene på Kvinneguiden tar alle dise rådene til etteretning.

:roll:

 

Det er da bare enda en tåpelig artikkel uten preg av seriøsitet fra en eller annen typisk artikkelskribent hvis nivå aldri kan overskride å rapportere fra catwalken, rable ned et par overfladiske linjer om sminke og salat som antas å være den typiske kvinnes favorittlesestoff. Akk, så feil kan man ta?

Lenke til kommentar
Du kan banne på at damene på Kvinneguiden tar alle dise rådene til etteretning.

:roll:

 

Det er da bare enda en tåpelig artikkel uten preg av seriøsitet fra en eller annen typisk artikkelskribent hvis nivå aldri kan overskride å rapportere fra catwalken, rable ned et par overfladiske linjer om sminke og salat som antas å være den typiske kvinnes favorittlesestoff. Akk, så feil kan man ta?

Altså, jeg tror de som lever av å servere kvinner nyheter vet mer om hva kvinner liker å lese om enn deg ;)

Lenke til kommentar

Copy-paste, for dere som ikke kommer inn på linken.

 

Jeg merker jeg selv også blir litt småirritert når jeg leser dette. Fordi man er opptatt av utseendet sitt, har egen musikksmak, liker å male/tegne, har en større interesse av spillkonsoller og fordi man er aktiv på fritiden, så skal man bli negativt sett på?

Skulle disse rådene blitt fulgt, hadde vel menneskeheten dødd ut.

Lenke til kommentar
Du kan banne på at damene på Kvinneguiden tar alle dise rådene til etteretning.

:roll:

 

Det er da bare enda en tåpelig artikkel uten preg av seriøsitet fra en eller annen typisk artikkelskribent hvis nivå aldri kan overskride å rapportere fra catwalken, rable ned et par overfladiske linjer om sminke og salat som antas å være den typiske kvinnes favorittlesestoff. Akk, så feil kan man ta?

Altså, jeg tror de som lever av å servere kvinner nyheter vet mer om hva kvinner liker å lese om enn deg ;)

Jaha, så jeg som kvinne vet ikke hva jeg liker å lese om, det vet artikkelskribenter av lavt kaliber mye bedre enn meg? Hvilken logikk.

Endret av Penance
Lenke til kommentar
Du kan banne på at damene på Kvinneguiden tar alle dise rådene til etteretning.

:roll:

 

Det er da bare enda en tåpelig artikkel uten preg av seriøsitet fra en eller annen typisk artikkelskribent hvis nivå aldri kan overskride å rapportere fra catwalken, rable ned et par overfladiske linjer om sminke og salat som antas å være den typiske kvinnes favorittlesestoff. Akk, så feil kan man ta?

Altså, jeg tror de som lever av å servere kvinner nyheter vet mer om hva kvinner liker å lese om enn deg ;)

Jaha, så jeg som kvinne vet ikke hva jeg liker å lese om, det vet artikkelskribenter av lavt kaliber mye bedre enn meg? Hvilken logikk.

 

Jeg tenker han mente det han sa var ment til kvinner generelt, ikke spesifikk om deg.

:)

Endret av sQu!rT
Lenke til kommentar

skulle heller vært noe slik:

IT-typer

Kjennetegn: enkelte er alltid oppdatert alt innen tekniske dupeditter, andre har masse tekniske dupeditter og bruker dem med måte, noen har det som en del av jobben å holde seg oppdatert av hva som skjer innen bransjen, men lar det ikke gå ut over privatlivet i særlig stor grad, i motsettning til de som lar det gå ut over privatlivet. noen dyrker familielivet over alt annet og tar seg gjerne fri fra jobb for å henge med familien, men har alikevel tid til litt spilling på fritiden, andre lar slikt gå ut over familielivet og bruker kanskje for mye tid på det, andre lar det gå alt for langt.

så er det de som tar med jobben hjem og sitter halve natten og jobber, dette er det kanskje ett fåtall som gjør ofte, mange gjør det en ganng i blandt og for noen er dette bannlyst i hjemmet. osv....

 

spennende lesning?

nope, det er derfor folk skriver om steriotypiske folk og ikke om hvordan det faktisk er.

virkeligheten er ikke fullt så artig å lese om som overdrivelser...

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

 

Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet.

 

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
Du kan banne på at damene på Kvinneguiden tar alle dise rådene til etteretning.

:roll:

 

Det er da bare enda en tåpelig artikkel uten preg av seriøsitet fra en eller annen typisk artikkelskribent hvis nivå aldri kan overskride å rapportere fra catwalken, rable ned et par overfladiske linjer om sminke og salat som antas å være den typiske kvinnes favorittlesestoff. Akk, så feil kan man ta?

Altså, jeg tror de som lever av å servere kvinner nyheter vet mer om hva kvinner liker å lese om enn deg ;)

Jaha, så jeg som kvinne vet ikke hva jeg liker å lese om, det vet artikkelskribenter av lavt kaliber mye bedre enn meg? Hvilken logikk.

 

Ja faktisk...? Det er en GRUNN til at Se og Hør har trykki blader i såpas mange år nå. "Paradise Petter fant en buse i nesa! Jahn Teigen har mista ei tann! Moskva Marit har endelig funnet undertøy som passer, se de frekke bildene!"

Endret av Powerpie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...