Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sitter i dag med en over ett år gammel HTC Touch HD, og har tenkt å bytte ut WM med Android.. så jeg satte meg ned og sammenlignet litt:

 

Hero har

Qualcomm MSM 7200A, 528 MHz

3.2" - 480 x 320 pixels

 

Touch HD har

Qualcomm MSM7201a 528 MHz

3.8" - 800 x 480 pixels

 

Begge har et latterlig dårlig kamera med autofokus og ingen blitz. Og patetiske 65k farger.. fysj..

 

Den dagen jeg kjøper ny telefon skal jeg hvertfall ha en oppgradering. Kan noen gi meg et godt argument for hvorfor jeg bør kjøpe HTC Hero fremfor å vente 6 mnd på neste generasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til Trollis: Det er en liten forskjell å kalle en kommentar håpløs og skribenten tragisk/evneveik. Det er derfor jeg reagerer såpass sterkt, siden du konstant sier negative ting om telefonen(som er greit i seg selv, ikke noe med det) men at du samtidig kommer med personalangrep.

 

Og anngående Hero, Google slipper snart en nyere versjon av Android som vistnok skal gjøre det lettere å kjøre+mye mer

Lenke til kommentar
Jeg sitter i dag med en over ett år gammel HTC Touch HD, og har tenkt å bytte ut WM med Android.. så jeg satte meg ned og sammenlignet litt:

 

Hero har

Qualcomm MSM 7200A, 528 MHz

3.2" - 480 x 320 pixels

 

Touch HD har

Qualcomm MSM7201a 528 MHz

3.8" - 800 x 480 pixels

 

Begge har et latterlig dårlig kamera med autofokus og ingen blitz. Og patetiske 65k farger.. fysj..

 

Den dagen jeg kjøper ny telefon skal jeg hvertfall ha en oppgradering. Kan noen gi meg et godt argument for hvorfor jeg bør kjøpe HTC Hero fremfor å vente 6 mnd på neste generasjon?

 

65,000 farger er en begrensning i Windows Mobile og jeg anntar kanskje at samme problem finnes i Android. Kan ikke si jeg savner flere farger :p

 

Ellers er nok det største salgsargumentet til Hero at den kjører Android og Sense.. That's it..

Lenke til kommentar
Den dagen jeg kjøper ny telefon skal jeg hvertfall ha en oppgradering. Kan noen gi meg et godt argument for hvorfor jeg bør kjøpe HTC Hero fremfor å vente 6 mnd på neste generasjon?

Om du allerede sitter med en android telefon gir det liten mening å kjøpe feks. Hero idag. Ellers kommer det alltid bedre telefoner om man er villig til å vente. Poenget er om man MÅ ha en ny telefon idag, eller om man kan vente. Personlig har jeg ikke noe akutt behov akkurat nå, så jeg kommer trolig til å hoppe over Hero og vente på neste gen.

Jeg hadde også håpet på noe bedre HW oppgradering i Hero, men dette ville ikke vært avgjørende med mitt kjøp,så lenge jeg hadde vært fornøyd med ytelsen og brukeropplevelsen.

Lenke til kommentar

Sitter jo med en WM telefon idag, så har lyst på Android.. og det er jo et år siden sist jeg hadde en ny dings i lomma. Må ha noe nytt snart! :p

 

Får vel bare flashe ny ROM på Touch HD'n innimellom og kjøpe neste generasjon HTC Android. Har det blitt offentliggjort noe om hva som blir neste? Og hva denne vil bestå av?

Lenke til kommentar

Du skriver at telefonen er NESTEN en profftelefon, samtidig som du skriver at den har nesten alle funksjonene til en profftelefon. Kan jeg spørre hva den mangler som en profftelefon burde ha?

 

Jeg spørr fordi jeg er VELDIG usikker på kriteriene for å kalle en telefon en profftelefon og hvilken av disse kriteriene det er den mangler, siden den tydeligvis ikke er det..!

Lenke til kommentar
Det som kanskje er mest latterlig er hvordan enkelte, som jeg antar ikke selv har dannet seg en mening ved å prøve enheten, slår fast at den ikke leverer god ytelse. Jeg er meget godt fornøyd med ytelsen og responsen i min Hero.

 

 

enig. har selv ikke en HTC Hero, men en HTC Magic med Sense rom. og har INGEN problemer med hastigheten på den telefonen. tror da heller ikke at Hero skal være så mye dårligere siden det er nesten samme telefonen. Merk at jeg sa nesten.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken(e) butikker som har telefonen stillt ut for demonstrasjon?

Har litt lyst å prøve den ut før jeg tar valget.

 

Edit.

Var innom Spaceworld og Telebutikken, men der hadde de bare en haug med plastikktelefoner inni glassmonter. Ingen Hero.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken(e) butikker som har telefonen stillt ut for demonstrasjon?

Har litt lyst å prøve den ut før jeg tar valget.

 

Edit.

Var innom Spaceworld og Telebutikken, men der hadde de bare en haug med plastikktelefoner inni glassmonter. Ingen Hero.

Jeg antar du mener i Oslo?

 

Var innom Expert som er i samme gata som Klingenberg kino idag, der hadde de Hero utstilt for demonstrasjon :)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken(e) butikker som har telefonen stillt ut for demonstrasjon?

Har litt lyst å prøve den ut før jeg tar valget.

 

Edit.

Var innom Spaceworld og Telebutikken, men der hadde de bare en haug med plastikktelefoner inni glassmonter. Ingen Hero.

Jeg antar du mener i Oslo?

 

Var innom Expert som er i samme gata som Klingenberg kino idag, der hadde de Hero utstilt for demonstrasjon :)

Nope, er i Stavangerområdet.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...