Gå til innhold

abtronic x2. trene mens en sitter i sofaen.


Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

hahahaaa, at amatører uten erfaring komenterer at den ikke funker er bare bullshit.

har selv hatt en i 2-3 uker nå å må si at jeg er en fornøyd kunde, men selfølgerlig om man veier 150 kilo bør man ikke ha for store forventninger.

 

husk gele`en er viktig for ellers kan det gjøre vondt :)

Lenke til kommentar

Det tåpelige med slike løsninger er jo det at selv om det mot all fornuft skulle fungere, så vil man ikke bli i god form av det. Selv om man har magemuskler har man fortsatt dårlig kondis, høyt kolesterol, fettete hud, vitaminmangel, korte sendebånd og stive ledd med mindre man trener skikkelig ved siden av. Folk som ser bra ut ser bra ut fordi hele kroppen er sunn og stram.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar

hahahaaa, at amatører uten erfaring komenterer at den ikke funker er bare bullshit.

har selv hatt en i 2-3 uker nå å må si at jeg er en fornøyd kunde, men selfølgerlig om man veier 150 kilo bør man ikke ha for store forventninger.

 

husk gele`en er viktig for ellers kan det gjøre vondt :)

 

Kom tilbake når du har hatt den lenger enn at den fortsatt lukter plasten den var pakket inn i.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg så også dette produktet på TV idag, Må si jeg ble litt betatt, Jeg trener 3 ganger i uken men har litt fett utenpå kroppen, Ikke noe big deal men er ikke helt stram..

 

Bestemor har hatt også sånn elektroniske impulser maskin for føttene fordi hun trenger de ettersom blodsirkulasjonen forbedres og når jeg prøvde denne jobbet musklene skikkelig.

 

Det jeg lurer på er vel om noen har en slik om det faktisk fungerer at man kan fjerne magefettet og at man får litt mer synlige muskler.. For da vil jeg nok kjøpe en sånn og ha den på og kanskje få litt ekstra ut på siden av treningen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...