Gå til innhold

abtronic x2. trene mens en sitter i sofaen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Hvis du vil ha bort magefettet, så må du først ta av det du har ellers. PÅ armene, beina osv. Magen er det naturlige lagringsstedet for fettet, så det hjelper ikke å ta 500 situps om dagen for å få det bort. Da får du bare større magemuskler og fettet bare ligger uten på de igjen. Trening med lav intensitet over lang tid forbrenner fett - da kroppen spalter mest fett. BLir sefølgelig spaltet fett hele tiden, også under høyintensiv trening, men ikke like mye. Enkelt og greit, regn ut hvor mange kalorier som går inn i løpet av en dag, og forbrenn mer:P

Lenke til kommentar

Enklere - Spis mindre enn du forbrenner...

 

Tenk deg slik, du må ha mat til å virke omptimalt.. Så regn ut din BMR (energi dagelig). Så tar du minus 300 kalorier. Så når kroppen har forbrent alle kaloriene du får i deg, så vil den starte å forbrenne fett. Seff kan du ikke sitte i sofaen og spise lite og tro at du får six pack innen noen uker. Mosjon!

Endret av Pijus
Lenke til kommentar
Man bruker ikke energi av å få tilført energi utenfra.

 

Det er altså batteriet på Abtronic X2 som bruker energi her, ikke du som sitter stille i sofaen. Gå deg en tur istedet, det fungerer mye bedre...

mm, helt enig. En gåtur som varer i mer en en time vil sette i gang en god fettforbrenning:) gjør det hver dag og du vil fort merke forskjell, også på kondisjonen

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Heisann, det finnes mange seriøse studier av slike "treningsapparater". Link til en av studiene kommer her nedenfor (hentet fra Medicine & Science in Sports & Exercise). Mye medisisnk fagspråk, MEN legg merke til KONKLUSJON nederst på siden:

 

" Effects of Electrical Muscle Stimulation on Energy Expenditure

.................

 

CONCLUSION

In summary, the EMS devices tested had no effect on energy expenditure during muscle stimulation."

 

Link;

http://journals.lww.com/acsm-msse/Fulltext...nergy.1006.aspx

 

Har også lest norsk utgave av test av magebelte, der konklusjonen var den samme (fant den ikke i farten)

 

Reklame for slikt som Abtronic x2 dreier seg KUN om en ting; PENGER !!

 

:roll:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Heui!

 

Tvshop (*grøsser bare av ordet), selger en magemuskeltrener ved navn Abtronic x2.

Link: www.tvins.com/no/products/abtronicX2/abtronicX2.php?utm_source=AdWords&utm_medium=PPC&utm_term=abtronic%20x2&utm_content=2348721094&utm_campaign=g_ppc_abtronic_x2&Network=Search&SiteTarget=&gclid=CNrbkaLmpaACFUgv3godMRefeQ

 

 

Noen som har prøvd denne? funker den? Er meget skeptisk til Tvshop`er og sånn "crap" de selger, men en kollega av meg mener på at den fungerer bra, så jeg ble litt intressert. Jeg er fult klar over at det finnes andre modeller der ute som f.exp: Abilica osl , men denne her kostet kun 1200, så da tenkte jeg det var verdt å spøøre.

Lenke til kommentar

Flettet inn et innlegg fra styrketreningsforumet som omhandler det samme.

Takk Kiire :)

 

On topic: Så med andre ord, Abtronic x2 fungerer ikke?

 

Jøss, et skikkelig oiece of crap til 1200 spenn da jo, grusomt..

 

I mitt tilfelle da jeg faktisk mosjonerer daglig (jogger, sykler, langrenn, svømmer etc), hadde det vært utrolig bra om dette fungerte da jeg sitter ofte og jobber timesvis på dataen på kveldstid. Kan det være mulig at min mosjon forbrenner nok fett til at denne EMS`en på magemusklene faktisk er verdt det?

Lenke til kommentar

Jeg lurer veldig på om et sånt belte (også kult at det kan brukes andre steder på kroppen) kan være noe for oss med kroniske lidelser som ikke kan trene i det hele tatt? Har mye muskelsmerter, ikke bare pga. sykdommen i seg selv, men også fordi musklene blir brukt for lite. Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Jeg har det beltet på meg nå faktisk. Det strammer musklene veldig, og man blir ganske sliten i magen, akkurat slik når man har tatt sit-ups. Virker som om det fynker, men man kan ikke tro at man oppnår store resultater av å ligge på sofaen og spise chips. Det må nok kombineres med jogging o.l

Lenke til kommentar

Jeg har det beltet på meg nå faktisk. Det strammer musklene veldig, og man blir ganske sliten i magen, akkurat slik når man har tatt sit-ups. Virker som om det fynker, men man kan ikke tro at man oppnår store resultater av å ligge på sofaen og spise chips. Det må nok kombineres med jogging o.l

 

Endelig en tilbakemelding fra en som har prøvd/prøver det :)

Har du testet den lenge?

Lenke til kommentar

Enklere - Spis mindre enn du forbrenner...

 

Tenk deg slik, du må ha mat til å virke omptimalt.. Så regn ut din BMR (energi dagelig). Så tar du minus 300 kalorier. Så når kroppen har forbrent alle kaloriene du får i deg, så vil den starte å forbrenne fett. Seff kan du ikke sitte i sofaen og spise lite og tro at du får six pack innen noen uker. Mosjon!

 

 

Forklar hvordan man regner ut BMR...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

er også litt nyskjerrig på dette produktet. men jeg lurer litt på om det kan brukest på rygg og nakke for stive muskler/plager? Har ikke lest så mye om dette enda så kan godt hende at jeg finner svaret på dette selv etter vert jeg leser om det. 

 

For de som tenker på dette produktet ikke kjøp det gjennom tvins, på finn får man det for kr 749. Leste på et kvinne forum at det var rask levering, god service og nøyaktig samme produktet som selges på tvins.

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21101754

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...