Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Solgt] Hyundai Coupè RD 1,6 FX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik ser de nye skivene ut i instrumenthuset. Slet med å få de til å lyse, men jeg får se i morgen når det er litt bedre lys, da jeg startet litt sent idag. Syntes det ble litt bedre enn jeg forestilte meg. Måtte også bruke de gamle skivene fordi de nye var det ikke noe over alle varseltegnene (ABS, åpne dører, lav bensin- varsel ++) slik at man så rett ned i pæra og uten ikon. Var spent på hvordan det kom til å bli, men jeg tror det ser greit ut. :)

 

 

 

200912061819_128.jpg

Nye instrumentskiver (Indiglo)

 

 

Lenke til kommentar

Ikke i det hele tatt. Har gjort det en gang før. :) Det vanskligste var som sagt å få strøm i skivene. Jeg koblet på + i en pære og - på en skrue. Ga ingen resultater. Det var noe bakgrunslys fra de pærene som sto i og varsellamper funket men ikke skivene. Men det er mange dårlige fester til lysa (derfor jeg i hovedsak går over til indoglo) som kan være broblemet.

Lenke til kommentar

Har du prøvd å skru på parklys/fjernlys ? Hvis det ikke likevel funker, så kan du prøve å koble + på en annen pære, og sjekke om det ikke er noen løse forbindelser noen steder. Har selv koblet til i en av pærene, og de lyser opp når jeg slår på konsoll lyset (de som lyser opp varmeregulering og alle knappene).

Lenke til kommentar

Har prøvd alt du sa. Prøvde 2 forskjellige. Er sikker på at en av de burde funket. Men kan det bety at jordinga ble for dårlig?

 

En annen ting; hvordan satte du ledningen på pæra? Jeg plasserte ledningen liksom der man skrur igjen den kapslen som pæra er i. Det er riktig ikke sant. Det er ikke meninga at man setter ledningen direkte på pæra liksom?

Lenke til kommentar

Men kan ikke dere hjelpe litt til å plukke ut varer fra Chlas Olson? Det er her i byen skjønner dere. Alt av elektrisk. Multimeter, kabler, forgreninger og hva jeg nå trenger. Kan jo godt være noe jeg også kan trenge senere.

 

- Litt ot: Sidemarkeringslys LED, er disse lovlige? :)

- Forgrening, to slike er kanskje greie hvis jeg skal koble til på cd- spiller. Iallefall en til minus.

- Multimeter, mye mer å vri på den bryteren enn jeg er vant til, men det går seg vel til...

- Kabler finner jeg ikke...

Lenke til kommentar

Har du bilder av org. også?

Ser langt i fra like glorete ut som jeg hadde trodd. Ikke helt min smak, men jeg syntes ikke de er direkte stygge som noen her har uttalt.

Du virker i alle fal fornøyd, og det er jo det viktigste :)

Hva er neste punkt på "å gjøre" lista?

Endret av dePt
Lenke til kommentar

 

 

De hvite:

200909161229_075.jpg

 

Dårlig bilde av de orginale:

http://s173.photobucket.com/albums/w66/Lun...nt=PICT0144.jpg

 

 

 

Enig med deg. Bedre enn forventet. Slike som AnaXyd har på sin er mye finere enn disse. Men jeg er nå fornøydt. Har tross alt brukt 900,- på disse pluss 500,- for de hvite. Men hadde jeg visst kvaliteten var så dårlig på de hvite pluss at jeg visste om disse indiglo- skivene så hadde jeg spart 500,-.

 

Neste punkt på lista er å rette ut den lille bulken. Og etter det så må jeg få på plass et luftfilter.

Endret av mx1000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...