Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Solgt] Hyundai Coupè RD 1,6 FX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, skal lekke alt nå. :)

 

Har hentet pakken fra BSbildeler. De gjorde ikke et godt førsteinntrykk. Ventet mellom 10 og 15 minutter iallefall mens de letet etter varene mine. Det hele endte med at de ikke fant de to siste varene, men de skulle iallfall sende dem hjem til meg gratis.

 

Ting som er hentet er nye instrumentskiver og pærer til de. Girkule og nye pærer til tåkelysene. Dessverre manglet jeg 2 pærer til instrumentene så kommer dessverre nok ikke til å sette på de i helgen. Det andre som manglet var en mye kortere antenne.

 

Samtidig som jeg var i Sandefjord å hentet varene var jeg på biltema og kjøpte to skiltholdere til de nye skiltene. :)

 

Så var det bare å innstalere alt, samt bestille time for lås og ryggelysbryter da...

Lenke til kommentar

Vel dette ble en mye billigere affere enn det jeg hadde beregnet. Hadde regnet med ca 700 for skilter og skiltholdere. Biltema holderene passet dessverre ikke. Så der fikk jeg tilbake 238,-. Og skiltene... 120,- ! På vegen hjem kjørte jeg innom Hyundai forhandleren i Larvik og fikk noen plastikk holdere gratis (takk AnaXyd ;) ).

 

Bilder kommer i kveld tror jeg.

Lenke til kommentar

1. Er dette H3 pærer som dette?

2. Noen som vet om en guide for å åpne komme til instrumentene? Må man ha av hele dekslet?

3. Er denne prisen verdt det? Er billige og satt ned veldig mye men er de gode? :)

 

Liten oppdatering - Bilder

 

 

PICT0177.jpg

Nye skilter foran.

 

PICT0178.jpg

Nye skilter bak.

 

PICT0174.jpg

Gammel girkule...

 

PICT0175.jpg

... ny girkule!

 

PICT0176.jpg

Enda et bilde.

 

 

Endret av mx1000
Lenke til kommentar

money_fly.gif

 

Nøklene lå inne i bilen mens jeg skulle inn å hente noe jeg hadde glemt. Så kom det et vindkast å stengte døra. Fører- døra har jo allerede et låseproblem og der må man ha nøkkel for å få opp og døra på passasjer siden var låst. Har jo selvfølgelig bare et sett nøkkler. Det var 400,- rett ut av vinduet det (egentlig 500,- men fyren fra Viking kunne ikke veksle 600,-)...

 

:no:

 

Service til fredagen da. Skal endelig få fikset lås. I tillegg skiftes olje, oljefilter, pollenfilter, girolje og ryggelysbryter.

 

Så blir det vel snart EU- godkjenning etter det. Samt at sentrallås er nærmeste prosjekt etter det. Og så kanskje sende den på et sånn bilvask- firma her i Larvik. Motorvask, lakkrens, polering og litt sånt.

 

Må bare håpe at lånekassa snart gir meg de 17 000,- de skylder meg, for nå nærmer jeg meg 0,-. :wallbash:

Lenke til kommentar

De skulle ha kommet til morgen i dag men det hadde vært noe transport problemer på mekonomen. Dette er et lite spesielt verksted - AOK - Arbeid Og Inkludering. De får deler fra mekonomen og mange av de ansatte er lærlinger og av den grunn er det billig timepris. Men alt blir selvsagt fulgt opp av ordentlige mekanikere der også da.

 

Men altså jeg overlever dette. Slikt kan skje alle. Litt kjipt dog.

 

Litt værre er det derimot med BS Bildeler som bruker nesten en halv time på å finne deler som de ikke har... Har fortsatt ikke fått de siste pærene og antenna. De håpet at delene var med i dagens sending de hadde fått ellers så er det minimum 3 uker til... :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...