Gå til innhold

Motetelefon fra Sony Ericsson

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

you know what.. folk ber om at SE skal gjøre noe nytt med designet..

De forsøker noe nytt, og folk dømmer det rett ned. jeg vil heller si, Kjempe flott at dere prøver SE, fin mobil, og spennende design. keep it up!

Skrevet (endret)

Enig, ikke noen typisk Sony Ericsson over denne annet enn at den har "hidden screen på utsiden" som alle andre SE design-klapp-telefoner. (De har til og med droppet M2 til fordel for MicroSD minnekort.)

Samme mener jeg om nylige lanserte Yari, Aino og Satio. Tydelig at SE går i en ny retning. Om det er bra eller dårlig er annen sak, vi får se!

Endret av Panic
Skrevet

Ser ut som noe billig asiatisk søppel. Vi vil ha rene klare linjer og et solid skall. Hvem faen trenger en plastikkdings stappfull av teknologi? Brute force baby.

Skrevet
Ser nesten ut som en tanks ovenfra :)

Hehe.. er faktisk enig der!

- Telefonen så ikke så veldig lekker ut, men jeg er enig i at det er bra SE prøver noe annet, det er sikkert noen som kjøper denne også.

Skrevet
Den var fæl!

Men tror jentene kommer til å like denne om den kommer i rosa :p

Den kommer i en rosa dolce&gabbana versjon, så ja. :p

Skrevet

Den var stygg som nøkken, greit at de skulle prøve å gjøre noe nytt, men hva er det der? Tror de burde sette seg tilbake til tegnebordet og bli der en stund.

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

De skarpe kantene gjør at den minner meg om det amerikanske F-117A-flyet, eller noe annet med stealthteknologi, men stilig? Javisst!

Skulle gjerne hatt en sånn bare for designen, men den tilfredsstiller ikke de tekniske kravene mine, så budsjettet tillater ikke en ekstratelefon bare for at den ser kul ut :(

Endret av eovti
  • Opprett ny...