Gå til innhold

Mest undervurderte/overvurderte TV-serier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var overvurdert er vel mer riktig vil jeg si... er mange som endelig har skjønt det og har skiftet mening

 

Serien var aldri overvurdert ettersom førstesesongen faktisk holdt et veldig høyt nivå. Problemet er at det er vanskelig å bli kvitt en såpass stor fanbase, og jeg hoppet ikke av før sesong 4 selv om serien fallt betraktelig i kvalitet lenge før.

Lenke til kommentar
overvurderte: lost, prison break, 24, BSG

 

Undervurderte, american dad, futurama, married with children, Hornblower

 

Værste jeg har hørt i mitt liv! :ermm: . Lost er det beste jeg noensinne har sett innenfor film og tv, det er egentlig overhodet ikke overvurdert, 95 % av alle jeg kjenner som ikke liker serien er de som har mistet et par episoder og ikke skjønner en dritt. Faktisk er ikke lost annet enn et mesterverk, da det faktisk ligger utrolig mye bak det, det er faktisk som serien er helt planlagt fra dag en, og helen serien er oppbygd der alt henger sammen, alt som skjer har mening, og det er så utrolig mange "hemmelige/skjulte" ting som jeg tror mange ikke har lagt merke til.

 

Jeg vil faktisk heller tørre å påstå at serien faktisk nærmest er undervurdert av mange, det er enn sånn serie som gjør at jeg nesten får lyst til å få et hukommelse tap, bare så jeg kan se og oppleve serien på nytt igjen :p

 

Prison break har hatt noen forferdelige spennende episoder, men har daffet litt ut senere.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Overvurderte serier:

 

- Heroes: Tar seg selv altfor seriøst og blir for dumt. Enten må man godta alt som skjer uten å kritisere noe som helst, ellers faller man raskt bort.

 

- Hotell Cæsar: Riktignok norgest mest suksessfulle dramaserie, men det er også den eneste suksessfulle dramaserien. Den er utrolig forutsigbar, og skuespillerne ikke noe å rope hurra for. Hadde den ikke vært norsk hadde svært få her sett på den.

 

- Stargate SG-1: Har ikke fått sett Stargate: Atlantis ennå, men denne er overvurdert. Det er logisk det ikke er så lett å finne på nye historier etter åtte, ni sesonger, men hvorfor dra det ut helt til man går lei selv? Når man i tillegg endelig har klart å banke fienden man har sloss mot siden filmen på 90-tallet burde det holde, men neida. Bare finn opp en ny fiende og fortsett som før. Eneste positive er Ben Browder og Claudia Black fra Farscape i de senere sesongene. :)

 

 

Undervurderte serier:

 

- Firefly og Farscape. Begge to er regnet som svært noen av de beste sci-fi seriene noensinne, men av forskjellige grunner ble begge kansellert altfor tidlig. Heldigvis er håpet ikke helt ute for Farscape, men det er nok veldig mange folk som ikke aner hva Farscape eller Firefly er engang. Trist, men sant.

Lenke til kommentar

Undervurdert:

Lost. Fått mye kritikk for å dra det ut for langt. Jeg syntes den holder koken framdeles, alltid like uforutsigbart og spennende.

Firefly. Veldig artig serie.

Arrested development. Ikke overse denne perlen av en komedie! Nærmeste vi kommer til family guy i "real-life".

Lenke til kommentar
Overvurderte serier:

- Hotell Cæsar: Riktignok norgest mest suksessfulle dramaserie, men det er også den eneste suksessfulle dramaserien. Den er utrolig forutsigbar, og skuespillerne ikke noe å rope hurra for. Hadde den ikke vært norsk hadde svært få her sett på den.

 

Cæsar er vel mer en guilty-pleasure enn at noen faktisk skryter av serien.

Lenke til kommentar

Dexter er veldig undervurdert, hvertfall blant de jeg kjenner. De fleste har så vidt hørt om den og de som har vil ikke se den fordi de tror den er dårlig, jeg vet ikke hvorfor :shrug: Men den er altså kjempebra.

 

Veronica Mars er veldig undervurdert. De fleste som ikke har sett den tror det bare er et tenåringsjenteprogram, men synd for dem fordi det er de som går glipp av den pga

fordommene sine :!:

 

Sesong to og tre av Heroes er overvurdert, men enern er mye bedre.

Lenke til kommentar
Overvurderte serier:

- Hotell Cæsar: Riktignok norgest mest suksessfulle dramaserie, men det er også den eneste suksessfulle dramaserien. Den er utrolig forutsigbar, og skuespillerne ikke noe å rope hurra for. Hadde den ikke vært norsk hadde svært få her sett på den.

 

Cæsar er vel mer en guilty-pleasure enn at noen faktisk skryter av serien.

 

Det endrer ikke det fakta at det er den mest suksessrike norske dramaserien noensinne, og er derfor overvurdert. ;)

 

Edit:

 

Undervurdert serie: Oz. Har dere i det hele tatt hørt om den? ;) Det er helt klart en av favorittseriene mine noensinne. Dead Zone er heller ikke så verst.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...