Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter litt masing på mail, har Platekompaniet sagt at de sender ut MW2 to dager før for at man skal få det på release, med mindre de ikke har det på lager innen da. Jeg har bestilt Prestige Edition derfra og gleder meg som en unge til julaften. Men jeg lurer på et par ting:

 

To dager før den 10. november, er søndag den 8. november. Vil Platekompaniet sende ut på en søndag, og Posten jobber vel ikke på søndager?

 

Når kan jeg forvente å få spillet? Det kommer ut en tirsdag, og om Platekompaniet poster det på søndag, men Posten ikke får gjort noe med det før på mandag, kan jeg forvente å plukke det opp på postkontoret på mandag? Platekompaniet har lager i Oslo, og jeg bor i Oslo, så det er ikke store avstander det er snakk om..

Lenke til kommentar
Han mener ikke det evt. NV mappet, men spillet i sin helhet.

Ahh, da så. Ble forvirret av at han siterte nettopp det.

Jeg siterte det fordi det er et eksempel på at fokuset i dette spillet er så lang borte fra seriøst spill som mulig. Jeg er helt for å gjøre spillet mer tilgjengelig for nawbz, sånn at de kan løpe rundt med NVG og dead silence osv, men på samme tid forventer jeg å kunne få en mod der jeg slipper det.

Lenke til kommentar

Skumma litt fort igjennom og la merke til at noen konsollspillere mente vi burde betale like mye som dem og har også fått med meg at noen mener det ikke er synd på oss om vi får et like dårlig spill som på konsoller.

 

Da spør jeg, hvor mye mer betaler en PC spiller for en brukbar spill-PC i forhold til en xbox eller ps3. For så å måtte oppgradere pcen til flere tusen ved jevne mellomrom om man vil kunne spille alt på max uten lag?

 

Ja stakkars konsollspillere... :shrug:

 

Og argumentene angående hvorvidt vi fortjener et bedre spill eller ei, hvorfor skal folk som spiller på konsoll bry seg? Hvis de vil ha en bedre spillopplevelse har de og muligheten til å kjøpe seg en pc og spille på den. Snakk om valgmuligheter...

Lenke til kommentar
Han mener ikke det evt. NV mappet, men spillet i sin helhet.

Ahh, da så. Ble forvirret av at han siterte nettopp det.

Jeg siterte det fordi det er et eksempel på at fokuset i dette spillet er så lang borte fra seriøst spill som mulig. Jeg er helt for å gjøre spillet mer tilgjengelig for nawbz, sånn at de kan løpe rundt med NVG og dead silence osv, men på samme tid forventer jeg å kunne få en mod der jeg slipper det.

 

Kan godt hende du får det. IW har jo tross alt tatt med en god del moddere i utviklingen av spillet, for å få tilbakemelding og innspill til forskjellige modes. Vi får bare vente å se, så får vi prøve å ikke ta sorgene på forskudd.

Lenke til kommentar

Men de fleste butikkene siter med å få ut spillene i tide, jeg husker at jeg skulle kjøpe Brothers in Arms Hells Highway måtte nesten vente i 1 uke får å få det. men på en annen side er nok MW2 et litt mer ettertraktet spill, og jeg tror butikkene kommer til å tjene mye ved å legge det ut til salg på utgivelses dagen

Lenke til kommentar

Noen som har sett innlegget; har de krysset grensen. Her skriver det om at en av de siste videoene har lekket ut at du spiller som terrorist og driver massemord på sivile.

 

Selv synes jeg at dette er litt ille men samtidig at det løfter spillet til nye "høyder". Når du eventuelt spiller som denne terroristen og dreper sivile, tror jeg at jeg kommer til å føle at spillet blir mer "ekte". i og med viss det bare ligger masse sivile lik der og vi får ingen innføring i det som har skjedd synes jeg at dette ser dumt ut.

 

Men mord av sivile er å finne i andre spill også som for eksempel Gta serien

 

Inlegget jeg sikter til ovenfor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...