Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle ønske de lot oss bruke "Denel NTW-20".

Men den blir jo litt overkill med tanke på at det er en anti-materiel rifle. :p

Hehe, hadde den bare blitt balansert så hadde det sikkert gått greit :)

 

For meg er det viktig det, at det hele blir balansert (valg av våpen, perks, og hele greiea) at alt har både fordeler og ulemper, slik at det ikke finnes en ting som alle velger fordi det er "best". Slikt blir kjedelig...

Endret av MetroN
Lenke til kommentar

Balansert er tingen. med en vekt på 26-29kg så ser jeg for meg hvordan den hadde vært balansert fint. Det er novelty gun i ett close quarters spill som MW2 sannsynligvis blir, og da er .50cal mer enn nok uansett (om enn ikke bare 7.62) Men joda, gi det djevelsk rekyl, litt splash damage og begrens hastigheten til spilleren til gåhastighet og ikke gjør det mulig å skyte med dem zoomet i annet enn liggende stilling :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Skulle ønske de lot oss bruke "Denel NTW-20".

Men den blir jo litt overkill med tanke på at det er en anti-materiel rifle :p

 

Jeg syntes selv Barretten blir overkill:p Det er tross alt en grunn til at den i Norge heter Matriell-ødeleggelsesrifle. Har jo selvfølgelig mye med hvilken type ammunisjon man bruker da, men den som er standard, er typen som blir produserer på Raufoss og den er ikke tillatt brukt på noe annet enn materiell.

Lenke til kommentar
Skulle ønske de lot oss bruke "Denel NTW-20".

Men den blir jo litt overkill med tanke på at det er en anti-materiel rifle :p

Nå er vel en Barret 82 eller Barret 90 anti-materiell rifler begge to. Så vidt jeg vet har man ikke lov å skyte på mennesker med en slik grovkalibret rifle. I tillegg har disse riflene blitt brukt til å ødelegge radarinnstalasjoner, helikoptre og andre materielle ting. Så en ny anti-materiell rifle blir helt ubrukelig så sant man ikke kan skyte hull i vegger og slikt.

Endret av DeNile
Lenke til kommentar
Trodde det, men den filmen ble postet i går, og han sier jo faktisk at det komemr ut 10. november på alle 3 platformene. Enten har de ombestemt seg, eller så sier han feil.

PC utgaven av Modern Warfare 2 kommer fortsatt 24. november. Grunnen til at han sier at det kommer ut 10. november er nok at klippet er spilt inn før annonseringen av utsettelsen av pc utgaven. Husk at orginal klippet ble først vist på GT-TV, og det ble sikkert spilt inn flere måneder siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...