Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ikke utsatt, men ingen dedicated servers til PC:

http://www.infinityward.com/forum/viewtopi...w=unread#unread

Jeg har allerede kansellert preorderen min. :(

Hvordan er dette mulig? Ingen dedicated servers betyr ingen custom maps som betyr at spillet ikke vil leve like lenge.

Jeg kommer ikke til å synes synd på Activision eller IW hvis det blir cracked for offline/dedicated-play. Nå har de virkelig skutt seg selv i foten. Jeg har også avbestilt min bestilling, dette blir for dumt.

Endret av Syvertsen
Skrevet
Hva vil det si? :blush:

At hele spillets multiplayer del er herpet.

Ingen dedicated servers vil bety:

Alle kan være host for game. - dette hørres kanskje positivt ut først, men tenk:

De fleste har ikke god nok internetttilkobling til å støtte stor mer enn 6-8 spillere.

Ingen serverlister å velge mellom, istedet vil IWnet matchmake deg og koble deg på en "passende" server.

Ingen clanservers -> ingen community og ingen kompetitiv spilling

P.g.a veldig få har passende internetttilkoblinger, vil det ta knekken på 30+ slot servere.

Ingen community mods, ingen custom maps.

De dreper hele spillet m.a.o.

Skrevet (endret)

Det er også en ting. Hvordan klarer dere å spille fps spill på konsoll? :p vet det er off-topic, men jeg har aldri forstått det :/ (har selv halo på xbox så jeg vet hva jeg snakker om :p)

Endret av Emblazer
Skrevet

Helt enig :p. Noen ganger kommer venner bort og vi gamer cod på xbox jeg spiller aldri cod på xbox fordi jeg foretrekker det på pc og jeg blir eid. jeg kalrer det bare ikke

Skrevet (endret)

ajaj en trist nyhet. blir COD4 på meg:D

edit: signers i stor hastighet ser jeg =D, om det har noen virkning tviler jeg. tviler nok at samme mengden vil boikkotte men

Endret av Axl91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...