Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Hvis du er fan og har pengene til det så kan du vel det?

 

Om det er verdt det vil jeg ikke helt si at det er. Eneste du får er boksen er i metall, art collection bok og kanskje noe hvordan de lagde spillet.

 

Så for meg er det ikke verdt det. Men er du fan så er det jo litt kult å ha.

 

 

EDIT: Nei har ikke forhåndbestilt enda. Men skal gjøre det snart tenker jeg. Må finne ut om når jeg skal kjøpe ny laptop først.

 

+ en 5-by-5 kode til Call of Duty Arkade spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke poenget med å forhåndsbestille ett såpass viktig spill. Raskere og sikrere å løpe ned til butikken klokka 10.00 spør du meg. :p

 

Husker når Call of Duty 4 kom. Hadde forhåndsbestilt det fra cdon.com. Fikk det ikke før 2 dager etter release, holdt på å klikke for meg!! Dag 2 dro jeg over grensa og fikk kjøpt det. Når jeg kom hjem lå spillet i postkassa mi. Så det ble en del surr...

 

Var nok bare veldig uheldig med bestillinga mi, at den ikke kom på release, men etter det har jeg sluttet med slikt. :p

Lenke til kommentar
Noen sider som jeg kan forhåndsbestille det fra? CDON har det ikke inne, heller ikke platekompaniet. The er Hardended Edition det gjelder til PS3.

 

 

Spaceworld, Dvdhuset, playx.no kan du fårhåndsbestille fra eller så går/ringer du til en gamestop butikk

Spaceworld og dvdhuset hadde da ikek Hardended Edition. Playx skal visst ha et supertilbud i følge dem: Kampanjetilbud: Kr 1100.00

 

Sug.

Lenke til kommentar
ja får dere voksene går det ann og løpe ned i butikken kl 10.00, men får meg går det nok ikke, det er 2 ting som hindrer meg;

 

1. Er bare 15 år må ha med voksen får og få kjøpt det :thumbdown:

2. Skolen begynner som regel kl 08.00 eller 9.45

 

Er det 18årsgrense på spillet?

 

 

Sikkert, i og med det skal gå ann å skyte av beina til folk som i cod 5, pluss at det er sivile med i spillet så vidt jeg så på traileren og i følge pegi er det 18 år, Aldersgrense

Endret av Shorty94
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Alle som tenker på hardened edition, tror det kommer til å koste 7-800 kr på Gamestop osv.. Der selger de Resident Evil 4 steelbook utgave for 749,- helt drøyt..

 

Man kan forhåndsbestille MW2 for 199,- + 2 spill på Gamestop (198 kr for mye spør du meg, hadde det enda vært hardened edition..) Men æ får no sjå.. Kommer aldri til å gå tilbake til CoD4 og hvertfall ikke CoD WaW etter dette..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...