Gå til innhold

Hva er best? Farris eller Bonaqua?


Farris vs. Bonaqua  

39 stemmer

  1. 1. Hva er best?

    • Farris
      22
    • Bonaqua
      17


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg klarer ingen av delene. Etter min mening er vann med kullsyre ikke godt i det hele tatt. Blir for "salt" for meg.

Helt enig med deg. Det eneste farris-lignende jeg drikker er Olden Boble med eple-smak. Mangelen på saltsmaken gjør at det faktisk smaker kjempebra. Merkelig at ikke flere farrisprodukter uten saltsmaken finnes der ute.

Lenke til kommentar
Bonaqua, Arctic Rasberry, absolutt den beste

 

Farris er brakkvann, dvs fortynnet sjøvann. Pga saltinnholdet er det ikke å anbefale, fordi det øker blodtrykket hos den som drikker det.

 

 

Stemmer dette????

 

Nei. Hvis du allerede har forhøyet blodtrykk, bør du redusere saltinntaket, men man kan ikke dokumentere at å redusere saltet har en preventiv effekt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bonaqua! Det er det beste jeg kan drikke, blir kjøpt flere ganger i uken. Drikker både med og uten kullsyre, men liker kanskje best uten egentlig. Favorittsmaken min er Lime. Synes faktisk den smaker like godt som brus, og det er kjempebra slik at jeg kan erstatte disse usunne tingene med vann.

Flasken er også veldig praktisk. Er myye bedre å drikke av flasker som har "tut". Liker størrelsene også, skikkelig smart med den 0,7 l.

Logoen og navnet er og veldig bra.

Klarer egentlig ikke å finne noe negativt ved Bonaqua. Det eneste må i så fall være at flaskene kunne ha vært litt stivere slik at man slipper de bulkene, og kunne brukt de flere ganger som vanlige drikkeflasker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...