Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Skrevet

digger cietnam men er det ikke mer en 3 våpen på hver kategori?

Det er helt riktig. Synes egentlig det er helt greit, i og med at det ikke er et nytt spill, men en expansion til en billig penge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hva problemet kan være? Har ikke spilt på lang tid, før jeg skulle teste de nye mapsene i dag. Når jeg loader inn på en server tar det først ett minutt før spillet bare lukker seg uten noen feilmelding...

Skrevet

9 gull. Den siste er da platinum. (1000 kills på de fleste, men ikke alle våpen)

Denne kan du bare få en av. :) (jeg som så håpefullt prøvde å få en ny platinum-stjerne på M416 som jeg nå har 3200 kills på... til ingen nytte)

Skrevet (endret)

Mente stjernet, ikke kills

M24 er som alle class-hovedvåpen 1000 kills for plat.

500 kills for plat. er secondary (pistol), vehicles og 400mm-AT4 etc.

Endret av Frode789
Skrevet (endret)

Jeg har blitt veldig fan av å drepe folk med smoke :ph34r:

Jeg er blitt fan og å teamkille med smoke :):love:

Drepe wookies med smoke (de som camper som noen horer oppi skogen) = :love:

Endret av Frode789
Skrevet

Det hørtes da nesten like "barnslig" som de camperene. Nei, jeg bytter da heller til det andre teamet, og tar mortar der de sitter.

1. Da blir de kanskje lei av å campe fordi noen har funnet dem

2. Du ødelegger campestedet ved å fjerne vegetasjon osv.. med mortar.

:) + en kill til deg.

Skrevet (endret)

Det hørtes da nesten like "barnslig" som de camperene.

Ja jøss, det er barnslig å gi dem en smekk på hånda når det er bokstavlig talt 7 wookies som sitter rundt spawn, laaaangt unna MCOM. (attacker) :roll:

Og tro meg, noe av det som er mest digg er å velge sniper, som defender, å plukke ned wookies på det andre laget. Men er ikke alltid man kan bytte lag, pluss noen fortjener det bare.. :!:

Endret av Frode789
Skrevet

Er det bare jeg som har en voldsom trang til å plante tracer på campere? Det er overraskende lett å treffe, og veldig tilfredsstillende når halve laget fyrer opp en rpg etter traceren :p

Skrevet

Det hørtes da nesten like "barnslig" som de camperene. Nei, jeg bytter da heller til det andre teamet, og tar mortar der de sitter.

1. Da blir de kanskje lei av å campe fordi noen har funnet dem

2. Du ødelegger campestedet ved å fjerne vegetasjon osv.. med mortar.

:) + en kill til deg.

I teorien en okay ide, men i praksis blir folk ofte sure hvis du bytter lag midt i en kamp, i alle fall hvis du er på den tapende siden. Noe du gjerne er hvis du har mange wookies på laget.

Skrevet

Tipper de blir langt mer sure om man team-killer dem altså... ;)

Og du gjør jo det andre laget en bjørnetjeneste. Kanskje de innser at de burde bytte klasse når de er døde og endelig ser hvor dårlig laget går. ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...