Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Føler meg litt slem for å si det men det var jo ikke så veldig mye ekstraordinært der. Du dreper en, klipp, du dreper en, klipp, du dreper, kanskje to, klipp, ferdig. Hva skjedde med CS-videoene hvor man dreper motstanderens lag under umulige odds? :p

 

Second dat.

 

Mange kills, noen fine, men det virkelig imponerende er jo om man har en runde hvor man gjerne dreper 15 stykker (nesten like imponerende som 4 i pcw på cs.. hehe) på rad uten å campe.

 

Elsker de fine CS-videoene hvor bomba er planta på andre siden av mappet, det er en mot fem og ammoet/livet er allerede nesten tomt. Så begynner showet som kun skjer 5-6 ganger i en profesjonell CS-spillers periode ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bare medic å levle igjen nå så er jeg ferdig med alt. Svarte så fort medic går så lenge man gjør det effektivt :p

Løper rundt og kaster medkits overalt og reviver folk + dreper ett par stykker. 5000 combat score igår :D

 

Er bare litt lulz å se min egen score;

 

Assault score:48 598

Medic score:19 195

Recon score:734 858 The fuuuuck

Engineer score:44 501

Vehicle score:11 580

Endret av Friction#
Lenke til kommentar

Har bare medic å levle igjen nå så er jeg ferdig med alt. Svarte så fort medic går så lenge man gjør det effektivt :p

Løper rundt og kaster medkits overalt og reviver folk + dreper ett par stykker. 5000 combat score igår :D

 

Er bare litt lulz å se min egen score;

 

Assault score:48 598

Medic score:19 195

Recon score:734 858 The fuuuuck

Engineer score:44 501

Vehicle score:11 580

 

Hahahaha xD

 

Joa, du har nok kanskje nerdet litt mye som Recon :p

 

Men Medic er morro og lett, bare husk å ikke bli kamikaze-medic, tror alle har prøvd det, og det fucker K/D ration så syyykt fort :p

 

Men skal begynne med engineer nå jeg, men synes det ikke er sååå gøy, føler det ikke er noe trykk i de små SMG'ene, men har litt sansen for UZI og PP-2000 :D

Lenke til kommentar

Har fått sansen for assault etter at jeg fikk unlocket M16A2, ellers holder jeg meg i bakgrunnen som medic og healer/reviver snipere og squadmates :p

 

Og jeg holder fremdeles på med prosjektet om å få platinum på alle Recon-våpnene, bare glad jeg allerede har platinum på SVU for den er blitt ett helvete etter patchen :p

 

Nesten aldri brukt den før, men synes SVU fortsatt funker fett jeg, løper dog kun rundt med 4x sikte på den :)

 

Men har fått skikkelig sansen for SV98 med 4x sikte, det er drøyt liksom :p

Lenke til kommentar

Har fått sansen for assault etter at jeg fikk unlocket M16A2, ellers holder jeg meg i bakgrunnen som medic og healer/reviver snipere og squadmates :p

 

Og jeg holder fremdeles på med prosjektet om å få platinum på alle Recon-våpnene, bare glad jeg allerede har platinum på SVU for den er blitt ett helvete etter patchen :p

 

Nesten aldri brukt den før, men synes SVU fortsatt funker fett jeg, løper dog kun rundt med 4x sikte på den :)

 

Men har fått skikkelig sansen for SV98 med 4x sikte, det er drøyt liksom :p

 

 

SV98 er og forblir min favoritt :love:

3000 kills med den^^

 

Har fått sansen for Engineer jeg :) Er så sjukt fett. fikk 6 på rad i går med repairtoolen haha. Så er det så sinnsykt artig med Uzi. Lite kraft men sprayer du på som faen mens du aimer etter fienden så funker det som faen det!

 

Jeg som hadde gledet meg til UMP45 fordi jeg trodde den var bedre enn UZI, men det viste seg å være fryktelig galt etter egen erfaring.. :nei:

Lenke til kommentar

Har fått sansen for Engineer jeg :) Er så sjukt fett. fikk 6 på rad i går med repairtoolen haha. Så er det så sinnsykt artig med Uzi. Lite kraft men sprayer du på som faen mens du aimer etter fienden så funker det som faen det!

 

Jeg som hadde gledet meg til UMP45 fordi jeg trodde den var bedre enn UZI, men det viste seg å være fryktelig galt etter egen erfaring.. :nei:

 

 

UMP45 er helt syk i close range da, litt med mid-long range så er aks74u saken ;D

Men best av dem alle er Thompson

Endret av Möllers Tran
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har fått sansen for Engineer jeg :) Er så sjukt fett. fikk 6 på rad i går med repairtoolen haha. Så er det så sinnsykt artig med Uzi. Lite kraft men sprayer du på som faen mens du aimer etter fienden så funker det som faen det!

 

Jeg som hadde gledet meg til UMP45 fordi jeg trodde den var bedre enn UZI, men det viste seg å være fryktelig galt etter egen erfaring.. :nei:

 

 

UMP45 er helt syk i close range da, litt med mid-long range så er aks74u saken ;D

Men best av dem alle er Thompson

 

Neiass, PP-2000 med 4x Sikte er syk på mid range! Ingen ser hvor de blir skutt fra, ingen hører, og innen 40 skudd er vekk er minst tre personer døde! cool.gif

 

Men UMP45 er ganske sjef på Arica Harbour Deathmatch eller i Squad Rush med korte avstander.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...