Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil det komme noe mer innhold til Bad Company 2 egentlig? og flere patcher? Har egentlig ikke noe følelse for Vietnam siden jeg ikke er ferdig med alt av awards i BC2 enda... vil jo gjøre alt liksom :D

 

 

Håper i såfall Vietnam blir en godt patchet versjon av bc2, bc2 får nytte av denne kunnskapen i form av flere patcher. Har egentlig ikke noe lyst til å spille med gamle våpen igjen, moro med m1 garand og thompson iblant, men ikke hele tiden.

Lenke til kommentar

Hadde akkurat en ganske epic chat med en type kalt Misty Thicket på en bf.no 17# :laugh:

På stort sett hver eneste kill og hver gang han drepte så skrev han noe sånt som "lol noob", "lol CG got me" HELE tiden.

Tilslutt skrev jeg om han vare stolt over de 6 kills han hadde iløpet av en HEL RUNDE. KD var noe sånt som 0.5.

Da begynner trollinga, og han innbiller seg at han var bedre enn meg. Før jeg sa noe mer så sjeket jeg armory, og tror du ikke jeg var bedre enn han på det meste eller? Hahaha.

Ikke nok med det, jeg presiserer at jeg er bedre enn han og at han har dreti på draget og han sier da "Cry moar", "Whine moar" osv. Jeg trodde jeg skulle le meg ihjel der jeg spilte.

Han visste tydligvis ikke hva noe av det betydde :p

 

I love trolls :love:

Endret av MarB
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...