HowCome Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Hey! Hvilke butikkjeder i Norge er det som egentlig selger Newcastle Brown Ale?
Bytex Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 (endret) Ultra. Der pleier jeg å kjøpe både flasker og bokser. Men de er dobbelt så dyre som vanlig øl, da. Ultra-kjeden er vel bare i vår sørlige landsdel. Endret 6. august 2009 av Bytex
Axefjord Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Mener å ha sett både bunnpris og rema har hatt det inne i perioder i trondheim. Ellers har de det sikkert på ultra, hvertfall her i trondheim.
fargoth Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Jeg har ihvertfall kjøpt Newcastle Brown på min lokale Coop Mega. Jeg regner med at du burde finne det i de fleste velassorterte dagligvarebutikker som har en egen seksjon for importerte drikkevarer.
Khalifen Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Jeg har kun funnet det på CC Mat her i byen.
Teac Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Rimi har og Coop Mega skal ha glass + flasker. Kiwi + Rema har ikke.
wûst Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 De har den på Ultra, Lade i Trondheim. Sikkert på solsiden også..
Bytex Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Merker ingen forskjell på boks og glass heller, så lenge man har boksølen i et stort glass, da. Glassflasker kan være en ulempe, for ølet blir fortere degradert under direkte lys. Og NBA flaskene er jo helt gjennomsiktige.
kjelldell Skrevet torsdag kl 13:37 Skrevet torsdag kl 13:37 mkberg skrev (På 24.4.2025 den 20.17): Tips til hvor man får kjøpt denne anno 2025? Det lurer jeg også på! Dypt savnet. Har den ikke på meny. Ser ut til at Hansa importer fat.
Janak Skrevet torsdag kl 13:50 Skrevet torsdag kl 13:50 Jeg har ikke sett den i butikk på lang tid. Har også sett etter den. Brukte alltid å kjøpe noen flasker når jeg kom over. Er nok en av mine favoritter. - J
Jobs Skrevet torsdag kl 14:27 Skrevet torsdag kl 14:27 Ser ut til at de selger den på Oda. https://norges.online/produkt/newcastle-brown-ale-45-05-l
ps5 Skrevet torsdag kl 14:52 Skrevet torsdag kl 14:52 Systembolaget eks Strömstad har disse i flaske til særdeles hyggelige priser. Selv med toll ca 7 kr er det mye å spare.
Karltorbj Skrevet torsdag kl 15:22 Skrevet torsdag kl 15:22 (endret) I 1977, var jeg I Newcastle. Da traff jeg paa, noen Newcastle Brown Ale ofre. I den tiden, tror jeg det var over 10% alkohol i den. De hadde en avdeling paa sykehuset, for de alkoholskadde, som de kalte for Brown Ale avdelingen. Ser i dag at den er paa 4,5 %, er det noen som vet hvor sterk den var da? Endret torsdag kl 15:29 av Karltorbj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå