Gå til innhold

Billig 24" FRA Elkjøp ! 1300,- kr !


Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ellers, så ser det ut til at 2420 har glossy ramme, og 2411 har matt? Det -kan- jo være så enkelt som at det er designforskjellen som medfører navneforskjellen?

 

Ja, det kan være en mulighet. Om det viser seg at G2420 har AMA så tror jeg at jeg går for den. Varer Elkjøps lavpris bare ut denne helgen?

 

Med dette mener de at det følger med VGA kabel(jeg kjører DVI)?

"Accessories (Standard): VGA"

Det kan se ut som om tilbudet bare gjelder til 24.00 i kveld ja. Men - den er ikke merket med "superhelg", så jeg er litt usikker :).

Lenke til kommentar

jeg har da snakket med Benq support og de sier at skjermene er helt identiske, men at 2420 ikke har AMA. Dette skal man ikke merke så mye til, men det er en fordel med AMA hvis man skal se mye film på skjermen da dette sannsynligvis gjør noen korrigeringer i forhold til bildet. Egentlig litt rart at de ikke har AMA på alle skjermer da dette er en teknologi de fikk alt i 2005.

Lenke til kommentar

Det nøyaktig samme tilbudet kjøres nå for BenQ G2420HD hos Elkjøp. Jeg har vurdert det sterkt, men med tanke på at jeg fint nok kan vente til jeg skal bygge min neste stasjonære rigg (september/oktober), så synes jeg det er tryggest å utsette alle ekstrakjøp til den tid.

 

Jeg synes generelt det er temmelig dårlig informasjon fra BenQ om forskjellene mellom skjermene deres. G2400HD koster for eksempel nesten 3000 kroner, altså det dobbelte av G2420. Derimot har jeg ikke peiling på om den er mye bedre eller ikke.

Lenke til kommentar

Utrolig kjipt at det er 1920x1080 (16:9) da Triplehead2go kun støtter 16:10 om jeg ikke tar helt feil da :ph34r:

 

Da var 3stk bestilt, mangler nå bare 1stk TripleHead2Go så er alt klart :)

 

Får bare overleve evnt. dårlig skalering når jeg kommer til å kjøre 1680x1050 på de under 3D, det beste hadde vært om de hadde vært en 16:10.

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte meg den 2411 modellen fra komplett, men har et ørlite problem. Når jeg kjører 1920x1080 så fyller ikke hele skjermen seg ut, si 2 cm på sidene er svart, og 1 cm oppe og nede.. Kan kjøre skjermen i Overscan, men da blir jo spell og sånt rart, da jeg ikke kjører den native oppløsninga i de.. Noen som har tips? Har prøvd å bytte skjermkortdrivere (4890).

 

Bruker HDMI og HDMI-DVI overgang.. Dual Screen (gamle en samsung med nativ oppløsning 1680x1050)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Godt gjort av elkjøp å selge en skjerm som selv ikke benqs egne produktsider vet noe om. Og jaggu blir det ikke vanskeligere å bruke prisgarantien også! Så dumt for elkjøp.

 

Er det noen som kan bekrefte at G2422 har slik active movement-greier som 2411 har?

 

Noen som har noe å si om bildekvaliteten på benq-skjermene sammenlignet med LG L227WTP? Sistnevnte har er på 22" og har kun 1680x1020 i oppløsning, men til gjengjeld er den 16x10, medfølgende dvi-kabel (ifølge reviews) og en svært hyggelig pris denne uka.

Lenke til kommentar
Godt gjort av elkjøp å selge en skjerm som selv ikke benqs egne produktsider vet noe om. Og jaggu blir det ikke vanskeligere å bruke prisgarantien også! Så dumt for elkjøp.

 

Er det noen som kan bekrefte at G2422 har slik active movement-greier som 2411 har?

 

Noen som har noe å si om bildekvaliteten på benq-skjermene sammenlignet med LG L227WTP? Sistnevnte har er på 22" og har kun 1680x1020 i oppløsning, men til gjengjeld er den 16x10, medfølgende dvi-kabel (ifølge reviews) og en svært hyggelig pris denne uka.

Tror jeg konkluderte med at dette var 2420HDB og ikke 2422. Det vil si at den ikke har hdmi-utgang, og da er den uaktuell for meg. I tillegg gikk det ikke ann å bestille på nett og hente i butikk. Da kan man like godt kjøpe f.eks 2420 hos amentio til 1395,-

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Godt gjort av elkjøp å selge en skjerm som selv ikke benqs egne produktsider vet noe om. Og jaggu blir det ikke vanskeligere å bruke prisgarantien også! Så dumt for elkjøp.

 

Er det noen som kan bekrefte at G2422 har slik active movement-greier som 2411 har?

 

Noen som har noe å si om bildekvaliteten på benq-skjermene sammenlignet med LG L227WTP? Sistnevnte har er på 22" og har kun 1680x1020 i oppløsning, men til gjengjeld er den 16x10, medfølgende dvi-kabel (ifølge reviews) og en svært hyggelig pris denne uka.

Tror jeg konkluderte med at dette var 2420HDB og ikke 2422. Det vil si at den ikke har hdmi-utgang, og da er den uaktuell for meg. I tillegg gikk det ikke ann å bestille på nett og hente i butikk. Da kan man like godt kjøpe f.eks 2420 hos amentio til 1395,-

 

Hva trenger man egentlig HDMI til når man har DVI-D? Det er jo ikke høytalere på skjermen, og etter hva jeg har skjønt så er eneste forskjellen at HDMI og overfører lyd? eller er jeg helt på jordet nå?

 

vurderer elkjøp-skjermen jeg også.

 

Forresten, hvor finner du 2420 til 1395,- på amentio? finner bare til rett under 1600.

Endret av fluelars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...