Gå til innhold

Billig 24" FRA Elkjøp ! 1300,- kr !


Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Godt gjort av elkjøp å selge en skjerm som selv ikke benqs egne produktsider vet noe om. Og jaggu blir det ikke vanskeligere å bruke prisgarantien også! Så dumt for elkjøp.

 

Er det noen som kan bekrefte at G2422 har slik active movement-greier som 2411 har?

 

Noen som har noe å si om bildekvaliteten på benq-skjermene sammenlignet med LG L227WTP? Sistnevnte har er på 22" og har kun 1680x1020 i oppløsning, men til gjengjeld er den 16x10, medfølgende dvi-kabel (ifølge reviews) og en svært hyggelig pris denne uka.

Tror jeg konkluderte med at dette var 2420HDB og ikke 2422. Det vil si at den ikke har hdmi-utgang, og da er den uaktuell for meg. I tillegg gikk det ikke ann å bestille på nett og hente i butikk. Da kan man like godt kjøpe f.eks 2420 hos amentio til 1395,-

 

Hva trenger man egentlig HDMI til når man har DVI-D? Det er jo ikke høytalere på skjermen, og etter hva jeg har skjønt så er eneste forskjellen at HDMI og overfører lyd? eller er jeg helt på jordet nå?

 

vurderer elkjøp-skjermen jeg også.

 

Forresten, hvor finner du 2420 til 1395,- på amentio? finner bare til rett under 1600.

Mulig jeg forvekslet prisen med 2411. Når jeg først kjøper ny skjerm vil jeg ha hdmi. Delvis pga jeg har en laptop som kun har hdmi ut. I tilegg ønsker jeg å ha lydutgang på skjermen. Pcen står langt i fra pulten og da er det greit å stappe hodetelefoner inn i skjermen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser den Teac! Men jeg tror jeg går for 2422 (eller hva pokker den egentlig heter). Har ingen planer om å ha lyd til TVen, og så vidt jeg har blitt klok på så vil ikke det være noe problem at skjermen ikke har HDMI ved tilkobling av PS3.

 

Portoen er forresten bare 99,-, så det er jo ingen upris. Til tross for at det egentlig hadde vært like greit å plukka den opp selv på elkjøp. Grunnen til at de ikke tilbyr denne varen levert på den måten skyldes vel at de selger den til 1899 i butikk:P Var å så på skjermen der i går, og såvidt jeg kunne se så den veldig bra ut.

Lenke til kommentar
Ser den Teac! Men jeg tror jeg går for 2422 (eller hva pokker den egentlig heter). Har ingen planer om å ha lyd til TVen, og så vidt jeg har blitt klok på så vil ikke det være noe problem at skjermen ikke har HDMI ved tilkobling av PS3.

 

Portoen er forresten bare 99,-, så det er jo ingen upris. Til tross for at det egentlig hadde vært like greit å plukka den opp selv på elkjøp. Grunnen til at de ikke tilbyr denne varen levert på den måten skyldes vel at de selger den til 1899 i butikk:P Var å så på skjermen der i går, og såvidt jeg kunne se så den veldig bra ut.

Ja, tror det er en bra skjerm. Tror ikke det er noen særlig forskjell på 2411, 2412 og 2420, 2422 osv utenom hdmi og glossy look. Det er nok en 2420HDB den som er på elkjøp. Tviler på at Benq lager en modell til elkjøp :p

Bestiller en 2411 eller 2420 selv. Men gjør det nok på netshop eller amentio.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...