Gå til innhold

Billig 24" FRA Elkjøp ! 1300,- kr !


Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

benq sine sider, G2420HD, under spesifikasjoner:

 

Features:

Senseye+Photo Technology

HDCP Support

AMA Technology

OSD Language : 17 languages

VESA Wall Mounting : 100 x 100 mm

 

Jeg vurderer også denne over Komplett sin, da jeg tenker jeg kan gå på hvilken som helst elkjøpbutikk med den for å reklamere om det er noe feil?

Lenke til kommentar
Jeg trodde 2411HD var den eldste av dem :S Hvor finner du at den er den nyeste?

 

hehe. Den står som "new" i oversikten over skjermer hos Benq:) Her

 

Det står "new" på alle disse. Eneste jeg kan se som forskjell er at 2411 har audio input, muligens innebygget søppelhøyttalere mao.

 

Begge har ama ifølge norske sider, mens internasjonale skriver ama: no på g2420

Endret av sindrejl
Lenke til kommentar
G2420HD har IKKE AMA ifølge BenQ sine egne sider. Jeg stoler iallefall mer på internasjonale sidene til selskap ettersom de ofte er slepphendte med oversettelser/oppdateringer på de regionale...

 

Joda men nå må du se an at disse skjermene vi kjøper i norge har varekoder laget for europa, de har feks en modell som ikke finnes i norge G2420HDB, som har AMA.

 

Siden produktet kjøpes i norge stoler jeg nok på de norske sidene likevel jeg ;)

Endret av sindrejl
Lenke til kommentar
Ellers, så ser det ut til at 2420 har glossy ramme, og 2411 har matt? Det -kan- jo være så enkelt som at det er designforskjellen som medfører navneforskjellen?

 

som oftest er det noe slikt ja.. mange butikker ønsker også at samme produkt har flere forskjellige navn, slik at ingen kan ta dem på "prisgaranti".

Lenke til kommentar
Ellers, så ser det ut til at 2420 har glossy ramme, og 2411 har matt? Det -kan- jo være så enkelt som at det er designforskjellen som medfører navneforskjellen?

 

Ja, det kan være en mulighet. Om det viser seg at G2420 har AMA så tror jeg at jeg går for den. Varer Elkjøps lavpris bare ut denne helgen?

 

Med dette mener de at det følger med VGA kabel(jeg kjører DVI)?

"Accessories (Standard): VGA"

Endret av Mykos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...